رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

4 فروردین-تقویم رادینی

1394/1/10 12:21
نویسنده : رضوان
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

عیدت مبارک عسلم

سال خوبی پیش رو داشته باشه همه زندگی من

بابا جون امسالم زحمت کشید و برات تقویم درست کرد...یعنی برای ما و با عکس خوشگل تو...

دستش درد نکنه...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

کارت تولد رادینی...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

رادین دقایق نزدیک تحویل سال

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

رادین جونی کنار سفره هفت سینش

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عشقم خونه خاله مهساش

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

شادا بهار
که دست مرا گرفته نمی دانم به کجا می برد
شادا من
که دست بهار را گرفته به خانۀ خود می برم.


...

آمدن بهار مبارک

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان ويانا
15 فروردین 94 8:30
آقا رادین مبارک باشد. چه ماه خوبی فروردین تولد و سال نو بهترین ها را در سال جدید برای شما آرزو می کنم
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 23:37
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک