رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

14 مرداد-پسر با دقتم

1394/5/14 13:05
نویسنده : رضوان
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

 دیروز اولین مهمونای خونه جدیدمون اومدن ...

دوستای مامان...

از اونجایی که سارا جون دوستم واسه تعطیلات اومده ایران و هفته دیگه برمیگرده..مجبور شدم به این زودی مهمونی برگزار کنم...

بابا میگفت بزار دور وز بگذره از اومدنمون...

اما من بعد 10 سال میخواستم دوست دوران دبیرستانمو ببینم..سه هفته هم از اومدنش گذشته بود و طاقتم طاق شده بود...خندونک

خلاصه که مریم جون و سارا جون اومدن...

پسر مریم جون ...یاسین...حسابی همبازی خوبی واست بود کلللی بازی کردین با هم...

اخر سرم که میخواستن برن خونه تو کلللی ناراحت شدیخطا

اینم رادینی قبل اومدن مهمونا...واسه عکس انداختن تونستم اون بالا پیداش کنم سکوت

رادین و یاسین...

خاله سارا یه ماشین واست کادو اورد...

با اون کلی بازی کردی با یاسین...

شب هم اصرار کردی به من تا باهات بازی کنم...

تا داشتم میامدم کنارت..

یکهو گفتی ببخشید مامان که بهت گفتم با من بازی کنی...

من تعجب

گفتی آخه انگار رو جعبه اسباب بازیه نوشته دخترا نباید باهاش بازی کنن...

نشونم دادی...

پایین جعبه سمت چپ...

عکس دختره پایینه...

گفتم نه مامان نوشته هم دختر هم پسر بالای 3 سال میتونن بازی کنن باهاش...

تو کلی ذوق کردی و گفتی مامان حالا تو بالای سه سالته دیگه؟؟متفکر

خلاصه که پسرم مواظب مامانشه تا خدایی نکرده با اسباب بازیهایی که تو رده سنیش نیست بازی نکنه...خندونکقربونت برم من ...که به فکر مامانی عسلم...محبت بوس

خیلی دوست دارمبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (1)

نظرات (4)

وکیل خانواده
14 مرداد 94 13:38
وبتون عالیه موفقو پیروز باشید به ما هم سربزنیدwww.gorohevokalayeiran.ir
darya
20 مرداد 94 13:45
وبت توپه .. به منم سر بزن ...
مامان مرضیه
21 مرداد 94 17:38
خوشحالم که دوست دوران دبیرستانتو دیدی و خوشحالم که یاسین با رادین خوش گذرونده...
رضوان
پاسخ
مرسی
مامان ويانا
25 مرداد 94 8:31
انشاء اله که همیشه خوش باشید خانه جدید هم مبارک
رضوان
پاسخ
ممنووون