رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

12مهر-اینروزا

1394/7/12 12:00
نویسنده : رضوان
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم...

خوشگل من حسابی بزرگ و آقا شده...

کلی قربون صدقه سامیار میری...

سامیارم که کلی بهت میخنده...

تو همش میگی چرا سامیار بزرگ نمیشه زودتر تا باهام بازی کنه...

یکروزم ناراحت بودی از اینکه سامیار چرا زودتر بدنیا نیامده...

روز 4مهر عروسی پسر عمه بود...

تو هم عاشق جشن و مهمونی...حسابی ذوق کردی..البته بیشتر مهمونی را دوست داری به امید اینکه یه دوست پیدا میکنی اونجا...

منتها نتونستی یه دوست خوب واسه خودت پیدا کنی...

اما خب بالاخره سرگرم شدی...

تو این عکسه مثلا تو هم میخایی مثل سامیار خمیازه بکشی...قه قهه

تو این دو هفته..دو بارم رفتیم هپکو خونه مامانبزرگت....

تو هم حسابی با دختر عموت زهرا بازی کردی..

منتها یکهو وسط بازی زهرا باهات قهر میکرد تو هم ناراحت میشدی که زهرا باهام قهر کرده...اواخر مهمونی که داشت اشکتم درمیامد...زهرام فاز مخالف برداشته بود و همش یه حرفایی میزد برعکس خواسته تو مخصوصا...تا تو بیشتر حرص بخوری...هر چند ازت 8 سال بزرگتره..اما خب اونم هنوز بچه است..کاری نمیشد کرد...

فقط بهت گفتم دخترا با دخترا ..پسرا با پسرا...نمیخاد با زهرا که دختره بازی کنی..دخترا حساسن...

اما تو این قضیه برات شده یه کابوس...

دقیقه به دقیقه میگی مامان من از زهرا بزرگتر شدم الان ؟؟؟

انتظار داری یه روزی ازش بزرگتر بشی و باهاش قهر کنی و انتقامتو بگیری...

یه شبم با ترس از خواب بیدار شدی و گفتی مامان داشتم خواب خوب میدیدما...

اما یکهو خوابم بد شد..خواب زهرا و سعید بود...

یکروزم که رفته بودیم پارک فقط یه دختر تو پارک بود ...تو ناخوداگاه گفتی اههه خطااینم که دختره یه دختر قهر قهروووو تعجب من...خسته

فدات شم که ذهنیتتن کلا نسبت به دخترا بهم ریخته و بد شده...غمگین

خستهخستهخستهخستهخستهخستهخستهخستهخستهخستهخسته

تو که عاشق بازی کلش هستی...

چند ماهیه دوست داشتی لباسی داشته باشی که روزش عکس کلشه...

اما خب هر چی میگشتم لباسها فقط سایز بزرگ بودن...

تا اینکه بالاخره جوینده یابنده است....خندونک

بله اینم بلوز کلش رادین...

اینقدر دوستش داری که شب اول همش میگفتی من خیلللی خوشحاااللم که لباس کلشی دارم...

لباستو شبها در میاری و لباس راحتی میپوشی میگی این خراب میشه آخه...

صبحها که بیدار میشی میکنی تنت...

عاشقتممممم.....بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ترکان
17 مهر 94 21:51
سلام رضوان خانوم.وبلاگ قشنگی دارین.خدا پیر گلتونو براتون حفظش کنه من کللللل وبلاگه رادینو مو به مو خوندمااااااا عین 300و خورده ای پستشو به جز اونا که رمزیه.خیلییی رادینو دوس دارم عوض من ببوسیدش
منو بابا و علی کوچولو
26 مهر 94 15:22
سلام رضوان جون خوبی عزیزم ماشالا رادین جونم چقدر بزرگ شده. رضوان جون میخواستم بدون تلگرام داری؟بعد اینم میخواستم بدونم شما اراکی هستید؟آخه ما قراره بیایم اراک زندگی کنیم یه دفعه یاد شما افتادم شما که شمال نیومدین پیش ما حالا ما میخوایم بیام اراک برای زندگی. منتظر جوابت هستم اگه ذوس داشتی بگو شمارمو برات میذارم بعد باهم در ارتباط باشیم از طرف من رادین عزیزمو ببووووووووس