رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

19 خرداد-رادین خونه مامانی

1391/3/21 16:28
نویسنده : رضوان
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم

7 خرداد- جوانه زدن 10 دندان به آدرس اولین دندان آسیا فک بالا سمت راست مبارکت باشی جیگری مامان

 8خرداد- امروز صبح مامانی عمل کردند.من و خاله مهسا رفتیم بیمارستان و تو پیش بابا موندی. مامانی ساعت 8 صبح داخل اتاق عمل رفت تا 10 -11 هم بهوش اومد و آوردنش تو بخش.

 11 خرداد- مامانی مرخص شدند.

14 و 15 خرداد- منو بابا مشغول جمع کردن وسایل خونه بودیم چون باید اثاث کشی کنیم و بریم خونه مامانی. و اما امروز دیگه اثاث کشی هم تموم شد و ما خونه مامانی مستقر شدیم. خاله مهسا هم از هفته گذشته اومده خونه مامانی تا با هم به مامانی کمک کنیم . تو گلم هم روز به روز شیرینتر میشی. امروز بابا تو اتاق بود و تو پیش ما ،با یه لحنی بابایی میگفتی که داری بابا را صدا میکنی.بلند میگفتی بابایی و بعدش چند تا حرف نا مفهوم.بابا هم دلش واست ضعف رفت و آماده شد و تو رو برد د د. آخه هیچ چیز تو دنیا تو را خوشحال نمیکنه بجز د د .بعد از د د توپ و چرخ کامیونت و هر چرخی که قابل چرخیدن باشه را دوست داری.بعد از اینا شاید منو بابا را هم دوست داشته باشی...........

امروز بابا تو اتاق بود و تو شروع کردن به صدا کردن بابا،میگفتی بابایی بابایی بعد چند تا کلمه نامفهوم.خیلی بامزه بود.بابا حسابی دلش واست ضعف رفت واسه همین سریع آماده شد و تو را برد د د.

شب هم داشتم ظرف میشستم تو هم رو زمین توآشیزخونه در حال شیطونی بودی.تا به خودم آمدم دیدم ظرف شیرخشکت را خالی کردی رو زمین و با کف دستت کامل پخشش کردی.حالا هم از اینکه دستت کثیف شده ناراحتی . از خاله مهسا میخواستی دستت را بشوره.

 ضمنابه خاطر درآوردن دندونات حسابی کم غذا شدی و تو خوردن غذا منو اذیت میکنی.اما خدا را شکر مثل اینکه شیر گاو را از شیرخشک بیشتر دوست داری.گاهی اوقات تو بیداری هم شیر میخوری.هووووووووورااااا

 ٨خرداد-رادین و خاله مهسا

١٠ خرداد رادین در درکه

١٨ خرداد رادین رفته حامی واسه خودش شیر بخره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

❤。★مامان رضا جون★。❤
20 خرداد 91 13:36
نگو مامانی اول شما و بابایی آخرشم باز شما و بابایی...
مهسا
23 خرداد 91 12:54
الهی خاله قربون دد رفتنت بشه که عاشقشی
pqrisa
25 خرداد 91 9:46
kheyli jegari azizam
زهرا
25 خرداد 91 13:12
برای رادین جون.
خاله مهسا
26 خرداد 91 0:32
خاله تبت خوب شد؟
عمو معین
26 خرداد 91 20:57
سلام عمو جون از قدیمو ندیم گفتن خوشگلزاده به عموش میره اینم رسم روزگاره دیگه چه کنیم