رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

رادین در شبهای قدر

1391/5/31 0:46
نویسنده : رضوان
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من

بالاخره شبهای قدر هم تموم شد.

شب ١٩ خاله مهسا اومد پیشمون و هر کاری کردیم تا اول تو خوابت ببره بعد ما مراسم انجام بدیم.تو همکاری نکردی یعنی یکساعتی خوابیدی اما بیدار شدی.

همه چراغها را خاموش کرده بودیم و خودمون را هم به خواب زده بودیم تا تو بخوابی اما..........

تا ساعت ٣ بیدار بودی تا بالاخره رو سجاده من خوابت برد.

شب ٢١ دیگه خاله مهسا نیومد پیشمون گفت رادین نمیذاره مراسمشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز انجام بدیم.تو باز هم سر ناسازگاری بلند کردی و تا ١ بیدار بودی و ما زیر نور شمع نماز و دعا خوندیم.

 شب ٢٣ -تلافی تموم دو شب گذشته را در آوردی و ساعت ١٠ شب خوابیدیمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

اما......

ساعت ٧  صبح آمدی بالا سر من و کلا فاصله صورتت تا صورت من ١٠ سانت بود و شروع کردی به خندیدن. من تا چشمام را باز کردم دو تا چشم درشت خوشگل دیدم که دارن بهم میخندن.اما خوابم میومد خیلییییییییییییشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

من تازه ساعت ٥ خوابیده بودم و-خلاصه تو بیدار شدی و مشغول تماشای سی دی خاله ستاره شدی وتا ساعت 9 و نیم بیدار بودی و بعد خوابیدی تا ١ ظهر خدا را شکر.......

الانم همش شارژر گوشیم را در میاری و بعد ازم میخوایی وصلشم کنم و بعد دوباره این حلقه ادامه داره.

امروز با خاله مهسا که تلفنی صحبت میکردی گفتی اوو سآم.واسه اولین بار سلام دادی.

بازیهای المپیک را هم با بابا دنبال میکنی و جالبه از بابا یاد گرفتی دیگه تا تو تلویزیون صحنه کشتی یا اخبار ورزشی  میبینی بلند میگی اووووووووووووووووشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز   Smiley flag31.gif
بابا در حین تماشای بازی یهو زد به پیشونیش وای تو هم یاد گرفتی تند تند میزدی به پیشونی بابا.شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

بازم از بابا یاد گرفتی هر وقت آب میخوری میگی آآآآه ه

گوجه خیلی دوست داری و اگه غذات همراه با گوجه باشه با لذت میخوری.جالبه امروز به داخل ظرف غذات نگاه کردی تا گوجه را دیدی با ذوق گفتی دوجههههه 

یاد گرفتی وقتی بهت میگیم نی نی چی میگه؟میگی:اووووو ا(فتحه)

 

راستی پسرم ٢٢ مرداد زلزله ٦ ریشتری استان آذربایجان شرقی را لرزوند و کلی از مردم زیر آوار موندند و فوت کردند.....گریهگریهگریه

گفتم: خدایا تنهایم
گفت: بیش ازمن؟
گفتم: خدایا از همه دلگیرم
گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربوده اند
گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا دل بسته ام
گفت: به غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم
گفت: بیش ازمن؟
گفتم: خدایا چقدر دوری
گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا انقدر نگو من
گفت: من توأم و تو من...!!!

                                         

 

رادین در حال خواندن نماز

رادین و کتابش............

اینم یک مدل تماشای تلویزیون............

رادین برج هوششو خودش درست کرده هاااااااا.(البته فقط یه کوچولو با کمک مامانششکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز)

یه چیز جالب تو فقط عاشق اون جوجه که روشه هستی.صبح از خواب بیدار شدی با ذوق میومدی طرفش و میگفتی تو تو و تند تند بوسش میکردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی
23 مرداد 91 14:36
عزیز مامان عبادتت قبول باشه .متشکر کمک کردی شب قدر عبادت کنیم
مامان رضا جونی
23 مرداد 91 19:26
طاعاتتون قبول شبهای احیا که تموم شد اما توی این شبهای به جا مونده ما ر فراموش نکنید التماس دعا
نسترن(یک عاشقانه آرام)
25 مرداد 91 8:34
سلام رضوان جون.ای قربون اون پسر نازت بشم من.... بوووووووس
مهدي
25 مرداد 91 9:46
سلام مي خواستم بدونم معني اسم رادين دقيقا چيه؟


رادین از ریشه راد،به معنای جوانمردصفت -صاحب همت و سخاوت
الهه مامان یسنا
25 مرداد 91 14:54
قربونت برم رادین جون اینقدر نازی نماز خوندنت منو کشته!!! دعاهات قبول رضوان جون
مهسا
25 مرداد 91 19:46
ای جااان. قربون سحر خیزیت و اون خنده هایی که میکنی تا ما هم خندمون میگیره و مجبوریم دیگه خودمونو به خواب نزنیم