رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

5فروردین- یک عالمه عکس

1392/1/7 0:11
نویسنده : رضوان
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم  aniw8.gif

پسرم امروز حدودای ظهر که هر سه نفرمون حوصلمون سر رفته بود،تصمیم گرفتیم بریم با ماشین یه دوری بزنیم.

 وقتی ماشین تو حیاطه تو با بابا میری و حسابی ماشین بازی میکنی اما وقتی ماشین بیرون میاد تو دیگه اجازه نداری راندِگی کنی.

واسه همین وقتی بابا داشت ماشین را از حیاط بیرون میارود تو کلی غر زدی که بیرون نیاررررررررررر.

خلاصه که رفتیم بیرون و داخل هر میدونی که به مناسبت نوروز دکوری گذاشته بودند،پیاده میشدیم و عکس مینداختیم.

لازم به ذکره که سال آینده سال اسبه منتها ما یک سال پرش کردیم.:)))))

اینجام شبه خونه خاله شمسی و خاله فروغ و پانته آ جون کادوی تولدتو دادند چون روز جشن تولدت اراک نیستند..تو این عکس هم پانته آ جون داره کتابی که همراه کادوت بهت داده بود را برات می خونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مرمر
6 فروردین 92 12:40
مامانی اینجا اراکه؟؟؟؟ چقدر تزیینات عیدشون قشنگه. خیلی خوشم اومد. مخصوصا اون مار پله خیلی باحال بود



بله عزیزم اراکه
راحله
6 فروردین 92 18:33
چقدر عکسها قشنگ بودن همشووووون...چه شهر زیبایی دارین شما به به


ممنونم گلم
نگاری
6 فروردین 92 23:56
وای چه عکسهای قشنگیه
ای جوونم چقدر خوشگلن
اینجا کجاست؟
مگه امسال سال مار نیست؟؟؟؟

ممنونم-عزیزم اراکه...چرا سال ماره ...این مجسمه اسبها نزدیک ترمینال اراکه چند ساله مجسمه ها اونجاست مربوط به سال 92 نیست..منتها ما همینطوری عکس گرفتیم.
یه نی نی توو خواب و رویا
7 فروردین 92 0:02
انشالله بهتون خوش بگذره راستی رضوان جون پیداتون نیست دلم براتون تنگ شده
مامان ترنم
7 فروردین 92 17:15
سلام عزيزمممممممممم. اي جان به اين عكسهاي قشنگ .
رضوان جون ما كه همين امروز از مسافرت اومديم.
اون مار و پله كجاي اراكه؟؟؟؟


سلام عزیزم.
دروازه تهرانه...
حاجی فیروزم گذاشته بودند.منتها تا روز 4 فروردین.ما 5 ام با کلی ذوق رفتیم عکس بندازیم که دیدیم برشون داشتن
متین من
20 فروردین 92 1:10
سلام رضوان جان خوبی دوستم شماهمیشه منو شرمنده میکنی میای وبلاگم منم میخوام محبتت روجبران کنم ادرس وبلاگتو هم نمیذاری من باید سرچ کنم تاپیدات کنم ااگه اجازه بدی لینکتون کنم تابیشتربهت سربزنم شماهم اگه دوستداشتی منو با اسم متین من لینک کن ممنونم