رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

5 اردیبهشت - مامان و رادین

1392/2/5 23:31
نویسنده : رضوان
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی من 

 6113831.gif

بریم سر اصل مطلب...

مامان :اسمت چیه؟

رادین :دادین

مامان:فامیلت؟

رادین :دَمشیدی

مامان:چند سالته؟

رادین:دوو سال

مامان:اسم مامانت چیه؟

رادین :ایضوان

مامان:اسم بابات ؟

رادین :شَهام

مامان: اسم مامی؟

رادین :آذ َ

مامان :اسم خالت ؟

رادین :مَســـــــــــا مژه

مامان:اسم شوهر خالت؟

رادین:سَعید

مامان :اسم مامان جونت ؟

رادین: یکم فکر میکنه و با کمکم مامان اَ زَ   سوال

مامان :اسم بابابزرگت؟

رادین :اَ اَبکَر

مامان :اسم عمو کوچیکه؟

رادین :مووویین

فعلا تا همین جا پیش رفتیم...

به امید پیشرفتهای بیشتر....نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم مامان ارمیا
6 اردیبهشت 92 1:28
آفرییییین پسر باهوووش.
عمو معین
7 اردیبهشت 92 0:15
رضوان جون احیانا نمیخواستی آدرس خونه و محل کار شهرام و ... بپرسی ازش؟ این بنده خدا یه بچه 2سالست؛اگه بخواد همه اینارو درست جواب بده خب دیگه با شهرام چه فرقی میکنه،این تاره کمتر میخوره بهتره امیدواریم شاهد موفقیتش تو کل زندگیش باشیم
مامان ترنم
7 اردیبهشت 92 8:22
الهي قربون اين پيشرفتش برم . عزييييييييييزم.
خاله مرمر
7 اردیبهشت 92 13:00
ماشاالله، آفرین به پسر زرنگم بی زحمت خاله مرمر فراموش نشه. اصلا من حق آب و گل دارم. اونوقت خیلی بد میشه که رادین اسم منو بلد نباشه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 اردیبهشت 92 17:35
آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــن
کاکل زری یا نازپری
7 اردیبهشت 92 22:31
من عاشق حرف زدنتمممممممممممممممم
مامي كيانا
8 اردیبهشت 92 9:42
اي بابا كشتي بچه رو تست هوشه؟ يا 20 سوالي؟ آفرين به رادين جون كه از اين تست هوش سربلند بيرون اومد
یه نی نی توو خواب و رویا
8 اردیبهشت 92 12:04
ماشاالله
الهه مامان یسنا
8 اردیبهشت 92 14:24
چرا نظرم نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عیب نداره دوباره مینویسم همش قربون صدقه ات رفته بودم حالا نمیدونم نوشته بودم یا شفاهی بود.. قربونت برم من
راحله
8 اردیبهشت 92 18:52
ای جان قربون اون شیرین زبونیت بشم من رادین قشنگم خوشکل خاله
مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:41
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم
مهسا
8 اردیبهشت 92 23:00
قربون باهوشیت جیگرررر
مامی
8 اردیبهشت 92 23:55
ماشاا...
پریسا
9 اردیبهشت 92 1:04
عاشقتم عزیزم