رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

عزیزترین موجود هستی

1392/2/14 20:49
نویسنده : رضوان
654 بازدید
اشتراک گذاری

▓▒░♥♥♥به بهشت نميروم اگر تو آنجا نباشي مادر ♥♥♥ █▓▒░

 

مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

 اولین و آخرین معنای عشق 

 تبسم تو تجسم تمام خوبیهاست...

به تبسمت سوگند شاد بودنت آرزوی منست...

روزت خجسته

 

خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد
و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید

 

 

امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.
بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟
صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

 

آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.
و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

 

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.
آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،
امید را هرگز از یاد نبرم.

 

 چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی
و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!

 

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم،
یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم
و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت؛
من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:
مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم و  کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم.

 

دلم میخواهد فاصله ها را کوتاه کنم وهزار بار دیگر بردستانت بوسه بزنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ترنم
10 اردیبهشت 92 8:26
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی ، روزت مبارک.
الهه مامان یسنا
10 اردیبهشت 92 10:18
روز مادر مبارک باشه هم بر تو و هم بر مادر نمونه و مهربونت.
مریم مامان ارمیا
10 اردیبهشت 92 11:43
خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌ و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌ عزیزم پیشاپیش روزت مبارک .
مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:14
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن ..... روز مادر پیشاپیش مبارک
یه نی نی توو خواب و رویا
10 اردیبهشت 92 17:01
رضوان جون روزت پیشاپیش مبارک انشالله سایه شما همیشه بالا سر رادین جونم باشه
مامان یلدا و سروش
10 اردیبهشت 92 17:12
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بیصدا مادر ای زیباترین شعر خدا پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.
rasta
10 اردیبهشت 92 17:22
سالم رضوان جون ،روزت مبارک ، چقدر این پست مادرت قشنگه .
اقا رادین گل رو ببوس


مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 21:25
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
نگاری
11 اردیبهشت 92 1:18
روزت مبارک
مامان بردیا
11 اردیبهشت 92 10:31
دوستم روزت مباااااااااااااااارک
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 15:16
روزت مبارک مامان جونی
مهسا
11 اردیبهشت 92 15:28
روز مامان عزیزم مبارککککک
متین من
11 اردیبهشت 92 15:32
کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو! روزت مبارک
منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 17:46
سلام رضوان جون روز مادر بهت تبریک میگم