رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

29 تیر

1392/4/30 0:24
نویسنده : رضوان
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه مامان  boeket1.jpg

اینروزا حســــــــــــــــــــــــابی شیرین و شیطون شدی...

گاهی اوقات اینقــــــــــــــــــــــــدر عاشقت میشم که نمیدونم چکارت کنم...

شبها که میخوابی چهره معصومت را نگاه میکنم و کلــــــــــــــــــی قربون صدقت میرم...

دیشب داشتم تو دلم بهت میگفتم عاشـــــــــــــــــــق تک تک سلولهای بدنتم...

یعنی تا این حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد....

باورم نمیشه که همه مامانا بچه هاشونو اینجوری دوست دارند....

ان شاا... هر کسی که دوست داره مامان بشه...خدا دامنشو سبز کنه و نی نی ناز بهشون بده...

گلم بازم قطعی آب شروع شده...4-5 روزه که روزی 7-8 ساعت آبها قطع میشه و البته برق هم روزی 3 ساعت میره....اعصابمو بهم ریخته این موضوع...

5 شنبه از ساعت 12 ظهر آبها قطع شد و تا ساعت 7 هم نیامد...ما هم تصمیم گرفتیم بریم خونه خاله مهسا...رفتیم اونجا..اونام تازه ساعت 8 ابهاشونو اومد...اما تا ساعت 11 شب که به بابا زنگ میزدم میگفت هنوز آب نیامده....

خدا لعنت کنه باعث و بانیشو....

خلاصه که ما شب خونه خاله موندیم...

صبح جمعه تو که حوصلت سر رفته بود ....گفتی بریم خونمون....بریم سوار کالسکه شیم بریم خونه....

خلاصه که خاله مهسا چند تا از عروسکهای دوران مجردیشو آورده بود تا تو باهاشون سرگرم شی...و خدا را شکر این موضوع جواب داد و تو چند ساعت مشغول شدی...

جالبه بهت گفتم رادین از بین این اسباب بازیها کدومشون بیشتر دوست داری...

میدونی کدومووووووووو گفتی؟؟؟

ماشین آبیه خودت که نصفش تو عکس افتاده....

وایـــــــــــــــــــــــــــــــییییی...

خلاصه که دیروز عصر رفتیم خونه مامی...

تو هم به مهسا جون گفتی ماشین پُییس و وانتمو میخوام...

مهسا جونم گفت اینجا خونه مامی وسایلت که اینجا نیست...

اما من ماشینهاتو پیدا کردم و دادم دستت...

که تو به مهسا جون گفتی ...دیــــــــــــــــــدی ...دیــــــــــــــــدی اینجا بود....

خلاصه که شب هم سه نفری گوشفیل(شیرینی مخصوص اراک) درستیدیم...و حسابی خوشمزه شد...اولین باری بود که درست میکردیم....

وقتی میخواستیم برگردیم خونه دیدم تو یک پلاستیک گذاشتی دم در و گفتی مامان اینم ببریم...

شب هم ماشین پلیس و وانتت و گذاشتی تو تختت و کنارشون خوابیدی...

زبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصل

داشتی با توپت بازی میکردی که یکهو متوجه شدی شلوارت مثل توپت میمونه...میگفتی ببین مامان شلوارم مث توپمه...

 

رادین:مامان آب میدی؟

مامان:بفرمایید....

رادین:ممنونـــــــــــــــــــــــــــــــــَم...

مامان:نوش جان...

رادین: خواهش میکنم...

مامان:  

رادین:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهسا
29 تیر 92 14:46
خوب با عروسکای خاله بازی کردیااااااااااااا
مامان یاسمین زهرا
30 تیر 92 3:41
ماشاا... به پسرتون.آفرین که دیگه مرد شده پوشک نمیشه.عکس گوشفیلهاتونم دیدم این شکلی شدم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 تیر 92 10:54
وای ک وقتی آب قطع میشه چقدر سخته قربونت برم ک پسر بودنت از ماشین دوست داشتنت معلومه بوووووووووووووووووووووووووووس
انسیه نظری
30 تیر 92 20:10
سلام عزیزم . من نگاه کردم بچه شما بالای 2 سال رو داره انیشتن کوچولو از 3 ماه تا 3 سال هست . من برای یاگیری زبان فارسی و انگلیسی و همچنین سرگرمی به کار می رود 8 دی وی دی داره که 2 تاش مال زبان انگلیسی و بقیه اش برای فازسی همچنین مجموعه فلش کارت های فارسی و انگلیسی رو داره . شما الان می تونید از انگلیسی هم استفاده کنید. چون پسرتون صحبت هم می کنه . توش از آموزش اعداد- رنگ ها- حیونات- قاره ها و .... دارد . من از شرکتش اجازه گرفتم که بعضی موضوعاتش را در وبلاگم قرار بدم .شما وقتی من قرار دادم دانلود کن ببین پسرت علاقه داره یا نه اگه علاقه داشت براش بخر
انسیه نظری
30 تیر 92 20:12
ماشاالله بچه نازی داری خدا برات نگهش داره زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه
مامان ترنم
31 تیر 92 8:27
قربون اين پسر باهوش و شيرين زبون.
امان از دست اين سازمان آبي‌ها.


اماااااااااااااااااان
الهام مامان یسنا
31 تیر 92 18:19
ماشالله گل پسر با ادب و آقا. عزیز دلم چقدر سخت که آب و برق قطع میشه آدم کلافه میشه. برای رادین عزیز
mamane radin
1 مرداد 92 6:41
bah bah ghalebe no mobarak radine manam asheghe bab esfanjiye afarin be to golpesar ghande assal ke midoni vasayelet kojast
الهه مامان یسنا
1 مرداد 92 14:32
ای جان
mamane Ali
1 مرداد 92 14:46
خصوصی
خاله مرمر
1 مرداد 92 15:29
وای چقدر بده که برق و آبتون قطع میشه اینجا اگه یه وقت در حر یه ساعت برق بره اینقدی قاطی میکنم که زمگ میزنم اداره برق میگم ما عروسی داریم چرا قطع کردین؟ اونام 5 دقیقه ای وصل میکنن

این گوشفیل چیه؟ دوستای اصفهانیم اینو با دوغ میخورن




با دوغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...این شیرینی فقط با چایی اونم تلخش میچسبه :d








مامان بردیا
1 مرداد 92 19:52
عزیزم.همه مامانا همینقدر عاشق بچه هاشونن.امیدوارم خدا این شیرین زبون ناز و خوشگلو براتون نگه داره.
مهسا
1 مرداد 92 23:21
وااااااااااااای چه گوش فیلی شد خدایییییییییییییییییی


آره خداییش...دلم خواست شدیددددددددد
ندا
2 مرداد 92 10:51
سلام مامانی گل خسته نباشی از بچه داری و این همه حرصی که برا خوردن رادین جون میخوری تو وبلاگ یاشار خوندین که چه مصیبت ها کشیدم برا نخوردنش شما قرص و حتما بهش بده ولی صبح که از خواب پا شد یه چیزی بده بخوره که معده خالی نباشه بعد فرصشو بهش بده اگه نمیخوره قرصو تو یه قاشق چایخوری آب حل کن با سرنگ بده بخوره شاید گرسنگیشو بهت اعلام نکنه و الکی بهونه بگیره شما بهش غذایی که دوست داره بده بخوره روزهای اول شاید خواب آلوده یا بهونه گیر بشه ولی بعد چند روز عادی میشه چون بدنش بهش عادت میکنه من به یاشار آب زیاد میدم براش شربت آبلیمو میدم عرق نعنا بهش میدم عطششو میگیره اتفاقا آب زیاد براشون خوبه الانم هندونه بهش بدین ولی قرصو قطع نکن هر کاری میکنی بکن اممممما قرصو قطع نکن چون الان غذا نخورن ویتامینهای بدنشون کم میشه مخصوصا این دو تا وروجک که شیر خشک خوردن این علایم تشنگی و خواب آلودگی برا چندروزه بعد ازبین میره اگه صبح بدی تازه از خواب بیدار شده دیگه نمیخوابه مشغول بازی میشه هی تند تند گرسنه میشن کم کم که اشتهاش زیاد شد روزانه حتما برنج بخوره تخم مرغ بخوره میوه بستنی یادت نره خدارو شکر یاشار اهل تنقلات نیست الان خدا شاهده خیلی خوب شده من روزی 1 قرص بهش میدم تازمانی که بیداره میخوره عصرونه بهش فرنی میدم در هفته 3 استکان قهوه میدم بهش میگن برا رشد هوش خوبه انواع مغز بادام و... بهش بده بخوره هرچی خوردی بکن تو دهنش
ندا
3 مرداد 92 10:25
سلام بازم منم خوبید ؟ منم بهش ویتا میدادم سانستول آهن دار یا ساده زینک سولفاتم ایرانی دادم به نظر من اگه سیپرو خورد و به امید خدا اشتهاش باز شد این ویتامینارو قطع کن کاری که من کردم و به جاش میوه که ویتامین طبیعی داره میخوره دیگه به اینا نیاز پیدا نمیکنی ولی سعی کن هفته ای 3 بار بهش شربت آهن ایرانیشو بخر که دندونو سیاه نمیکنه (شربت آهن) قطره آهن نیست اشتباه نگیری بهش بده بخوره تا کاملا رو غذا که افتاد و گوشت و حبوبات خورد اینم قطع کن همه چیز طبیعی خوبه راستی شما کدوم شهر هستین من فعلا به خاطر کار شوهری تبریزیم ولی تا یه ماه دیگه فکر کنم بریم نمک آبرود یه کار دیگه پدر یاشار مهندس عمرانه و ماسیار هستیم ایرانگردی 30 سالمه و خوزستانی هستم بابای یاشار رشتیه (چه تضادی جنوبی گرم و شمالی سرد)
راحله
3 مرداد 92 18:59
ای جوووووونم عزیز دلم
چقدر عکسش با عروسکهای خاله مهسا قشنگه
وای عجب گوش فیلی درست کردین کاش دستورشم میذاشتین بابای منم بلده درست کنه ولی به این بزرگی نیست گوش فیلهاش...با وردنه صافشون میکنی؟


بله با وردنه صاف میکنیمش