رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

8 شهریور-نقاش کوچولوی نماز خون

1393/6/8 16:49
نویسنده : رضوان
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

مامانی فدات بشه که شدی یه پا نقاش...

تخته وایت بردت دستته و توش نقاشی میکشی...

این نقاشی کشیدی و امدی بهم میگی ...مامان این آدمه تو دلش میکروبه..تو هم یه دکتر بکش تا میکروبشو از تو دلش در بیاره...

عجب آدم تپلی ام هست...خندونک

اینم یه آدم دیگه البته سالمه خدا را شکر...

و اما پسر من اینروزا به نماز علاقه خاصی پیدا کرده...

دقیقه به دقیقه میگی مامان بیا نماز بخونیم...فرشته

شیرینی های رادینی...

رادینی داره با گوشی بابا بازی دکتر پاندا را انجام میده...

ظرفها را میخواد بذاره تو ظرفشویی...

رادین:بذار ظرفها را بذارم تو کیتی خانوم...(آخه گاهی اوقات اسم ماشین ظرفشویی ما کتی خانومه)قه قهه

قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

رادین به مامی: تو منو دوست داشته باش تا منم دوستت داشته باشم...

مامی:معلومه که دوستت دارم..

رادین:پس بیا باهام ماشین بازی کن...راضی

قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

رادین پشت تلفن به مامی:مامی فارسی حرف بزن...

چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

و اما رادینی به مامان میگه :

قربون دستت...بعد بلافاصله میپرسه مامان :قربون دستت یعنی چی؟؟

زیبازیبازیبازیبا

فدات شم مامان...مامان فدات شم یعنی چی؟؟

زیبازیبازیبازیبا

ازت سپاسگزارم...سپاسگزام یعنی چی؟؟

زیبازیبازیبازیبا

شاکی میشم هااااا...شاکی میشم یعنی چی؟؟

زیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبا

پسر من شده ضبط صوت هر چی هنرپیشه های تلویزیون میگن تکررراررر میکنه...خسته

خستهخستهخستهخستهخستهخسته

چند روز پیش بهت گفتم امروز تولد بابا بزرگه رادین...

رادین: هدیه اش چیه؟؟اجازه

گفتم نمیدونم چه هدیه بدیم؟؟

رادین:اسکوتر فلزی با ماشین...

این صحبتها را آقا رادینی بصورت فایل صوتی برای بابا بزرگشم شرح داد...و بابا بزرگ کلی خوشحال شدن که رادینی میخاد کادو به بابا بزرگ اسکوتر بده بااا ماشین البتهراضی

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

و اما اینکه دیروز مونا دختر خاله بابا...یکی از عکسهای تو را که حدود یکسال و خورده ای بودی تو مراسم عروسی عمو مهدی ات...ازت انداخته بود را گذاشت تو وایبر...و من اینقدر عاشق عکست شدم که سریع گذاشتم عکس پروفایلم...

دقیقه به دقیقه هم عکستو میبینم و قربون صدقه ات میرم..فندقم...

اینم عکست...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻏﻢ ﺣﺴﺎﺑﻲ ﻧﻴﺴﺖ
ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﻴﺴﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﺯ ﻓﺮﺩﺍ
ﺭﻫﺎ ﺳﺎﺯﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻏﻢ ﻭ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ﻭﺗﺸﻮﻳﺶ
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺷﻨﺒﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ
ﻭ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﺟﺴﻢ ﻭ ﺭﻭﺣﻢ ،ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻫﺎ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩ
ﻭ ﺍﺯ ﻳﻜﺸﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ، ﻗﺮﺍﺭﻱ ﺗﺎﺯﻩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ
ﺗﺒﺴﻢ ﻫﺪﻳﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﻨﺪ
ﺩﻭﺷﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ، ﻣﻦ ﻋﻬﺪ ﻣﻲ ﺑﻨﺪﻡ
ﺑﺮﺍﻳﺶ ﺑﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﻢ، ﻫﻤﺎﻥ ﺟﻮﺭﻱ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺳﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻫﺪﻳﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩ
ﻭ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻥ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﻣﻦ ﺭﺍ ،ﺳﺨﺖ ﺁﺯﺭﺩﻧﺪ
ﻭ ﺩﺭ ﭼﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺍﻳﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺯﻳﺒﺎ، ﻛﻪ ﻣﻲ ﺁﻳﺪ
ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﻫﺎﻳﺶ ﺷﻜﺮ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮔﻔﺖ
ﻭ ﺩﺭ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ، ﺍﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺷﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺷﺪ
ﺑﺎ ﺭﺿﺎﻳﺖ، ﺯﻧﺪﻩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻮﺩ
ﺑﺎ ﺳﺨﺎﻭﺕ ،ﻣﻬﺮ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺩ
ﺑﺎ ﺳﻌﺎﺩﺕ، ﺑﻬﺮﻩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﺮﺩ

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بعدا نوشت:

رادین با مامی در حال مرور پستهای قبلی وبلاگ رادین بودن...

که یه انیمیشن نظر رادینی ما را جلب کرد یه یه ذره بین میره بین چمنها و مورچه کوچولویی ک وسط چمنهاست را بزرگ نشون میده...

و رادین ما عاااشق ذره بین میشه...مامی هم بهش میگه من خونه دارم فردا برات میارم..فقط شب بهم یادآوری کن.رادین:باشه...

خلاصه شب حدودای ساعت 10 بود که رادینی یکهو گوشی را آورد داد به من ...گفت مامان زنگ بزن مامی کارش دارم...

رادین:مامی میخوام یادآوریت کنم ذره بین یادت نره فردا بیاری...

من:تعجب

مامی:فرشته

رادین:بغل

بعد رادین ما ذوق میکرد که میتونه با ذره بین میکروبها را ببینه...

براش توضیح دادم که میکروب فقط با میکروسکوپ دیده میشه...

رادین:خب انان بریم میکرو کُف بخررریم....خسته

پسندها (8)

نظرات (13)

خلاقانه ترين طرح لباس زنانه در سرتاسر دنيا
8 شهریور 93 18:07
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "به محصــولات دوســت داشـــتنـي مــا ســـرک بـــزني " ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... ابتــــدا سفــارش دهـيـــد ، بعـــد از دريافت سفــارش ، مبلـغــش را پرداخــت کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در منـــزل سفـــارش دهــيـــــد ، درب منــــزل دريافــــت کنيـــد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مامان امیرعلی
8 شهریور 93 18:10
سلام رادین جون خوبی.... ماشالله خیلی آقا شدی... آفرین گل پسر نماز خون شدی... پسر من به نماز میگه : الووووبس آفرین به مامان گلت . خیلی مهربونه
مینا حسینی
9 شهریور 93 8:34
سلام آفرین به این آقا ی نماز خون قبول باشه آقا کوچولوی شیرین زبون
مامان ویانا
9 شهریور 93 10:28
آفرین به شما پسر نماز خون
مامانی
10 شهریور 93 7:33
سلام رضوان جون واااای فدای این پسر با نماز خوندنش اریا هم یه ذره بین داره که باهاش مورچه ها رو نگاه میکنه کلی سرگرم میشن
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:28
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
رضوان
12 شهریور 93 12:07
فدات شم من با این نماز خوندنت ... ایشالا خدا همیشه نگهدارت باشه رادین جیگرررررررررررررررمممممممممم
زهرا
13 شهریور 93 7:41
سلااااااااااااااااااااااااام من اومدم بدو بیا منتظرتم
مامان پارسا و پوریا
13 شهریور 93 16:15
ای جونــــــــــــــــــــــــــم.چقد بامزه بود
مامان ترنم
15 شهریور 93 13:03
ماشاا... به اين همه هواست رادين. خوب يادت مونده كه به مامي زنگ بزني.
مامان ويانا
16 شهریور 93 8:49
حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم میلاد نور مبارک
مات سارا
16 شهریور 93 10:53
ماشالله ماشالله به پسرنازم
هانی
16 شهریور 93 22:24
سلامممممم به روی ماه جفتتوووون اهخخخ که چقدر دلم تنگ شده بود خوبی رضوان جونممممم چه خبر فدای دکتر کوچولوی درس خونم بشم مننننن بخدا همش یادتونم ببخش دیر به دیر سر میزنم پسر گلم وو ببوسسسسسس