رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

25 فروردین-جوانه زدن 8 امین دندان

1391/1/25 11:44
نویسنده : رضوان
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه بهاریم

شکوفه زدن ٨ امین دندانت مبارک

به آدرس فک پایین سمت راست کنار دندان وسطی

30.gif30.gif30.gif30.gif30.gif

دیروز داشتم به مرواریدای نازت نگاه می کردم یهو یاد اون روزا افتادم... همون روزایی که وقتی می خندیدی لثه های نازت معلوم می شد... اصلا من تو رو می خندوندم که لثه های صورتی خوشگلت رو ببینم 

چه روزای قشنگی بود اون روزا... همون روزایی که بعد از شیر خوردن باید یه بادگلوی گنده می زدی تا دل درد نگیریniniweblog.com

همون روزایی که رفیق من و تو شده بود قطره دایمتین که جلوی دل دردای تو رو بگیرهniniweblog.com

همون روزایی که گردن کوچولوت هی تاب می خورد و چند ثانیه بیشتر نمی تونستی نگهش داریniniweblog.com

همون روزایی که دمر می نداختمت رو دستم و کمرت رو می مالیدم تا دل دردت بهتر شهniniweblog.com

همون روزایی که مدام برای من و هر کسی که بغلت می کرد یه سردوشی شیری درست می کردی niniweblog.com

کاش زمان یه کم امان می داد... مهلت می داد... صبر می کرد... من این روزا رو خیلی دوست داشتم و دارم اما دارن با سرعت نور می گذرن

رادینم مروارید نو مبارکت باشه

11.gif11.gif11.gif

خاله اکی و خانوادشون ١٣ فروردین رفتند مکه و ما ١٧ فروردین آش پشت پاییشونو پختیم.

٢٠ فروردین هم مقدار یاز وسایل مامانی را بردیم تهران و خونشونو چیدیم.

٢٤ فروردین که دیروز بود هم رفتیم کردان ویلای خاله فروغ و کلی خوش گذشت چند تا از عکاشو میذارم.

٢٥ فروردین که امروز باشه هم اومدیم اراک.تو راه بارون خیلی شدیدی می بارید.

شبم خونه خاله ساره دعوتیم اما تو میمونی پیش مامانی.آفرین پسرم

152.gif152.gif152.gif152.gif

رادین و آش جا خالی خاله اکرم و خانوادشون

رادین و بابایی در باغ خاله فروغ

رادین در کنار جاده ٢٠ کیلومتری اراک(استخر ماهی)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رضا جونی
26 فروردین 91 9:31
همیشه خوش باشید و سلامت
مسافران آسمانی
27 فروردین 91 11:09
مبارک باشه عزیزم...به سلامتی مامانی...
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 14:12
جوونه زدن 8 مرواریدت مبارک همیشه شاد و خندون باشی
mah
28 فروردین 91 13:54
radin joonoo to ham ash posht paeekhordi?
سمیرا مامان آنیتا
31 فروردین 91 11:01
آفرین گل پسر ... 8 تا مبارکت باشه مامان رادین .. اینروزا مثل باد میگذرند باید حسابی قدرشون رو دونست
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 19:44
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. راستی چون دو تا نی نی با اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید رادین مامان نگین عکس ها رو هم تو صفحه 5 همون وب می تونید ببینید عکس من هم اگه از اخر حساب کنید ششمین عکس هستش می بوسمتون این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php