رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

2 فروردین----- پسرم ،رادینم،2 ساله شد.

1392/1/2 18:42
نویسنده : رضوان
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر دو ساله من 333.gif

در آغوشـت کـ ِ می گیــرم 

آنقــَــَدر آرام می شوم 

کـ ِ فـَـراموش می کنم 

بـایـ ـد نفس بکشم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند، من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو ، قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد..

به دنیا آمدی و دنیای من شدی...

 2014.gif

در عجبم چگونه اینچنین عاشق موجودی شده ام که هنوز حتی اسمم را درست تلفظ نمیکند .

چگونه  در هر نفسش زندگی میکنم در حالی که با نفس های من زندگی گرفت

و چه طور به او وابسته گردیدم در حالی که زمانی تنها با رگ باریکی به من و بعد به زندگی وابسته بود

 45.gif

مادرانگی را هر روز با پسر عزیزم آغاز میکنم...

و هر روز این احساس زیبا با من رشد میکند

زیبای کوچک من، آنقدر خالص است که هر بار صدایش میزنم بند بند وجودم به لرزه می افتد...

چه افتخاریست مادر این فرشته بودن

آن لحظه که صورتش را میبوسم بهترین پاسخ عاشقانه را میگیرم...دیگر مرا خیالی نیست...

 116q7brfc6.gif

رادینم!!!

 هر روز حس بزرگ شدنت را با لذتی

آمیخته با ترس ، لمس میکنم...

نمی خواهم آرزو کنم ای کاش به اندازه آغوشم میماندی...

چرا که من ، با هر تار موی تو که رشد میکند ، اوج میگیرم

لذت دیدن قد برافراشتن تو به تنگ شدن آغوشم می ارزد

فرشته کوچکم ،دومین سال زمینی شدنت مبارک

0f9fbdb2.gif

دست بزنید شادی کنید تولد باز

جشن و سرور و خنده از نو شده آغاز

رسیده باز تولد گل پسر ما

نگاه کنید که مثل یک غنچه شده باز

32.gif

دو سال پیش هدیه واسه من و بابایی

خدا داده این پسر کاکل طلایی

دوسش داریم من و باباش خیلی فراوون

می ریم شب و روز دو تایی به قربون اون

 

gef07.gif

قد و بالاش رو ببینید چه نازنینه

حرف زدنش مثل عسل به دل می شینه

شیرین تر از گل پسرم هیچکی ندیده

صورت اون مثل گلی سرخ و سفیده

2009.gif

یک سال پیش قد و بالاش خیلی کوچیک بود

اما از اون وقت تا حالا بزرگ شده زود

در اومده تو دهنش دندون تازه

وقتی می خنده،خنده هاش وای که چه نازه

x6.gif

حالا میخواییم جشن بگیریم ما همه با هم

از خونمون دور بریزیم غصه ها و غم

وقتی میان دونه دونه مهمونا از راه

همه می گن ،مبارکه گل پسرِ ماه 

Gefeliciteerd31.gif

الهی صد ساله باشی،سالم و سرحال

همیشه پاینده باشی،همیشه خوشحال

گل پسرم هدیه هاشو میذاره روی هم

دلش میخواد باز بکنه اونا رو کم کم

ما همگی حلقه میشیم دورش میشینیم

شمع های رنگارنگشو رو کیک می چینیم

felici_10.gif

گل پسرم کاکل به سر زودی می خنده

چشم های نازنینشو فوری می بنده

یه آرزو میکــــــــنه آروم از تــــــه دل

اونوقت به ما میزنه یک چشمک خوشگل

happybday.gif

شمع هاشو زود فوت میکنه با خنده ای ناز

ما هم واسش دست می زنیم می خونیم آواز

روی سرش هی میریزیم گل های بی خار

بهش میگیم مبارکت بادا هـــــــــــــــــــزار بار

1augustus2006_1.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامی
2 فروردین 92 11:50
به دنیا آمدی و دنیای ما شدی... تولدت مبارک فرشته کوچولوی ما
مهسا
2 فروردین 92 12:40
تولدت مبارککککک عشقم
عمو مسعود و محیا جون
2 فروردین 92 13:31
سلام رادین جونی تولدت مبارک عمویییییییییییییییییییییییییییییییییییی ایشالا صدساله بشی زیر سایه بابا مامانت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
راحله
2 فروردین 92 14:48
رادین قشنگم فرشته کوچولوی نازنین تولدت مبارک عزیزترینم 
خاله مرمر
2 فروردین 92 21:05
سلاااااااااااااااااااااام گل گلاااااااااااااابتفلدت مبالککککککککککککک الهی 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
راحله
3 فروردین 92 0:45
وای من اصلا دقت نکردم عکس هورادی هم هستتتتتتتتتتتتتتتت وای نههههههه من نتونستم عکس بگیرم از صفحه نینی وبلاگ چه حیف....الانم خواستم عکس شما رو سیو کنم نشد...
مرجان مامان آران
3 فروردین 92 14:25
تولدت مبارک عزیز دلمممممممممممممممم ایشالا تولد 120 سالگیت عزیزممممممممممممممممم زیر سایه مامان بابی خوبت
سجاد
4 فروردین 92 0:55
سلام . با عرض تبریک سال نو خدمت کوچولوی نازنازی و مامان و بابای عزیزش . به ما هم سری بزنید ... مر30
کاکل زری یا نازپری
4 فروردین 92 11:36
تفلد عید شما مبارککککککککککککک واقعا باید برای رادین این شعرو خوند انشالله صد سال زنده باشی پسرممممممممم همیشه شاد باشی
فاطمه
5 فروردین 92 16:50
رادین عزیز تولدت مبارک. رضوان جون سال نو مبارک.ایشالا سال خوب همراه سلامتی در کنار خانواده داشته باشید ایشالا رادینو دامادش کنی.ببوووسش.
مامان یسنا
9 فروردین 92 23:44
یه خصوصی کوچولو