رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

20 فروردین- بخاطر خاله مهسا

1392/1/20 17:43
نویسنده : رضوان
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم  11.gif

گلم الان که دارم پستتو آپ میکنم تو لالا کردی...حالت خدا را شکر بهتره منتها این سرفه های  لع...خیلی اذیتت میکنه...که دکترت میگفت سرفه آخرین علامت سرماخوردگیه که از بدن بچه بیرون میره...

پسرم نمیخواستم وبلاگت آپ کنم تا کامل که خوب شدی بیام ...اما فقط بخاطر خاله مهسا که درخواست آپ نمودند...این پست را میگذاریمممممممم.

خلاصه که این چند روز هر بار که میخواهی شربت آموکسی کلاو را بخوری قبلش باید یه گریه ای بکنی و دل منو خون کنی...آخه پسرم بخدا همش بخاطر سلامتی خودته...

منم از دیروزه حسابی سرفه میکنم و امروز صبح هم صدام گرفته بود و داشتم سرفه میکردم تا صدام صاف بشه دیدم تو اومدی و با دستهای کوچولوت داری پشت من میزنی الهههههههههههههههی فدات که فکر کردی چیزی تو گلوم گیر کرده و میخواستی کمک مامان کنی...

نازگلم هر وقتم خودت سرفه میکنی یا چیزی می پره تو گلوت سریع دستتو میبری پشتت و میزنی پشت خودت...البته اونقدر دستت کوچولو که فقط میخوره به پوشکت....

دیروز اومدیم خونه مامی صدای مامی را پشت اف اف شنیدی و گفتی کی بود؟؟گفتم مامی .گفتی:نه مهسا بوددددددددد...

تا وارد خونه مامی شدیم..با بغض میگفتی مهسا دووووووووو؟؟؟

عاشق دوو؟؟ گفتناتم....

هر پرایدی که تو خیابون میبینی داد میزنی پی یاید مَســــــــــــــــــــا (پراید مهسا )

فدات شم که چند روزه بهت میگم رادین دورت بگردم؟؟ تا اینکه دیروز صبح تا چشمهاتو باز کردی ...

گفتی: مــــــــــامـــــــــــــــــان

 گفتم بله....

رادین:دورم بِگَخ دیگه...

من:متفکر

شربتتو که میخوری حسابی گلاب به روت اسهال میشی...تو اینترنت که سرچ کردم نوشته بود از عوارض شربته ...اما بابا که از دکتر داروخانه  پرسیده بود..گفته بود حتما ببریدش پیش دکترش شاید حساسیت داره...

منم دیروز باز رفتم پیش دکترت....

من:پسرم با خوردن شربت اسهال شده

دکتر:از عوارض شربت ...مشکلی نیست..

من:خوب آب بدنش کم میشه...

دکتر:بهش مایعات بیشتر بدبد...

من:گاهی اوقات تهوع هم داره و میاره بالا

دکتر:اونم مشکلی نیست..اگه زیاد شد بیارش تا یک قطره واسش بنویسم.

من:لب به غذا نمیزنه...

دکتر:بچه که مریضه معلومه که لب به هیچ چیز نمیزنه..طبیعیه...

من:ممنون از راهنماییتون..تعجب

دکتر:خواهش میکنمخنثی

راستش الان خونه مامی هستیم و دوربین خونه خودمونه و عکسهای رادین داخل اون...واسه همین این پست بدون عکس آپ شد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهسا
20 فروردین 92 18:35
جیییییییییگگگگر. قربون پراید و مهسا گفتنش
مرجان مامان آران
20 فروردین 92 19:55
عزیز دلمممممممم خدا بد نده ایشالا زودی خوب بشخ خیلی بده بچه ها مریض میشن
شهرزاد
20 فروردین 92 22:00
رادین جووون زودی خوب شی ها
الهه مامان یسنا
20 فروردین 92 22:56
آخی ایشالاه زودی هردوتون خوب بشین!! وقتی بچهه ا مریض میشن ما مامانها خیلی حساس میشیم ولی بعضی وقتها واقعا همه چیز طبیعیه و باید روندش طی بشه نگران نباش . قربون این پسرناز که اینقدر خاله اش رو دوس داره.
خاله مرمر
21 فروردین 92 13:03
ریحان هم دقیقا مثل رادین وقتی سرفه میکنه خودش میزنه به کمرش تا خوب بشه
خاله مرمر
21 فروردین 92 13:06
الهی دورش بگخممممممممممم میگما این دکتره زیادی از حد راهنماییت کرد یه کم بیشتر از ویزیتش بهش پول میدادی که راضی باشه. بنده خدا این همه زحمت کشید و دهنشو باز کرد و چهار تا کلام از دهنش در اومد
متین من
21 فروردین 92 16:23
اخی خاله زود خوب شی ایشالا اینم تقدیم به تو _______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥███████████♥ ___♥█████████████████♥████♥________♥████♥ __♥████████████████████████♥___________♥███♥ _♥███████████████████████████♥__________♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥
شقایق(مامان محمد ارشان)
21 فروردین 92 19:50
سلام دوست گلم عیدت مبارک... خوش میگذره؟ ببخشید دیر بهت سر زدم آخه نتم قطع بود... چه عکسای خوشگلی گذاشتی ژستاتو خوندم ولی با وجود این ژسرک نتونستم تک تک نظر بذارم... میبوسمتون دوستتون دارم
زهره(مامان یاسین)
21 فروردین 92 21:00
نازی ایشالله زودتر خوب شین من آپم اما اینبار متفاوت
یه نی نی توو خواب و رویا
22 فروردین 92 10:30
رادین جونو بدون عکسم ما دوس داریییییییییم
مامان کوروش
22 فروردین 92 11:15
سلام عزیزم خوبی رادین جون بهتره وای از این سرما خوردگی پدر ما ها رو دراورد انشالله زودتر خوب بشه گل پسرمون رضوان جون اونجا که رفتیم یه روستای سمت راست جاده نرسیده به سد هندودر به اسم قاسم اباد جای خیلی قشنگ و دنجی هم سبزه هم اب داره یه رودخونه کوچولو داره که قشنگه اومدی حتما برو ضرر نمیکنی راستی من دیروز شهرک بودم هنوز خونه گلی ها هستن اومدی اراک برو یه سر
نگاری
22 فروردین 92 20:33
سلام اخی امیدوارم که سریع تر خوب خوب شه رادین کوچولو
مامان ترنم
23 فروردین 92 11:26
واقعا اين دكترها با راهنمايي هاشون گاهي آدمو شرمنده خوشون مي‌كنند. رهاي خاله هم از اين ويروس گرفته . الان يه هفته است كه مدام تو راه مطب و بيمارستانه. خدا كنه هر دوشون زود زود خوب بشن.
خاله مرمر
23 فروردین 92 14:27
مامانی رادین جونم چطوره؟ حالش بهتر شده؟؟؟
زهرا
23 فروردین 92 23:54
دیگه به ما سر نمی زنی خانومی
زهرا
24 فروردین 92 22:45
سلام مرسی عزیزم.خیلی کوچولو هستم آخه
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 12:48
اپ شديم با عكساي تولدددددددد