رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

12 اردیبهشت - روز معلم

1392/2/17 20:12
نویسنده : رضوان
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم GROETJ11.gif

امروز روز معلمه

معلمي شغل نيست؛ معلمي عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده اي،
رهايش کن و اگر عشق توست مبارکت باد. (شهيد رجايي )

 

 

معلم هدفت عشق است و ایثار
هزاران خفته از عشق تو بیدار
روزت مبارک

منم این روز را به تمام معلمان زحمتکش و مهربان خصوصا

مامان عزیزم

تبریک عرض میکنم...

مامان مهربونم روزت مبارک

 

رادینم میدونستی مامی ،معلم کلاس دوم ابتدایی من بوده؟؟؟

یعنی مادر و دختر تو یه کلاس یکی شاگرد و یکی معلم...مامی با من جدیتر از بقیه شاگردها برخورد میکرد...

و اگه مسئله ای هم پیش میامد که من یکطرف قضیه بودم...همیشه من مقصر میشدمناراحت

تا بچه ها فکر نکنن چون مامانمم هوامو داره...

سه سال اول دبستان را مدرسه ای درس میخوندم که مامی اونجا کار میکرد.

معلمان دبستان من:

کلاس اول:خانم کوکنار

کلاس دوم:مامی

کلاس سوم:خانم مومنی

کلاس چهارم:خانم مصلحی

کلاس پنجم:خانم مرزبان پور

وای که چه روزایی بود...

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنیم،زیرا شمع را میسازند تا بسوزد...

اما تو میسوزی تا بسازی...

با عرض تبریک فراوان 

 روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان منتظر
13 اردیبهشت 92 18:22
سلام رضوان جون آدرس وبلاگم تغییر پیدا کرده بهfm134.niniweblog.com خواستم اطلاع بدم که توو پیوندها آدرس رو تغییر بدی میبوسمت
مریم مامان ارمیا
13 اردیبهشت 92 19:04
رضوان جون منم این روزو به مامان گل و مهربونت تبریک میگم. کاملا درک میکنم آدم تو مدرسه مامانش باشه چه حسی داره.منم 3 سال تو مدرسه ای که مامانم مدیرش بود درس میخوندم.میدونم.چه سختی هایی داره.
مامان امیررضا
13 اردیبهشت 92 19:56
سلام رضوان جان خوبی؟ببخشید دیراومدم اینترنت نداشتیم. حالا اپم یه سر بزن ممنون از روی رادین جون هم
زهرا
13 اردیبهشت 92 20:03
رضوان جان سلام روزتون مبارک ماشالله رادین چقدر بامزه شده بزن به تخته.رضوان جان یه سوال بدجور ذهنم رو مشغول کرده اگه فضولی نباشه مادرتون مهسا جان و شما کدوم شهر زندگی میکنید اخه هر موقع میام یا نوشتین اراک یا تهران ببخشیدا فضولی میکنم ولی گیج شدم


گلم ما اراکی هستیم و بخاطر شغل همسرامون تهران زندگی میکنیم...
خاله مرمر
13 اردیبهشت 92 20:46
مامی جون روزتون مبارک
مامان کوروش
14 اردیبهشت 92 1:10
سلام رضوان جون اول روز مادر رو به تو مامان مهربون تبریک میگم و روز معلم رو به مامان گلت امیدوارم همیشه سایه اش بالای سرتون باش چه جالب که معلمت بوده رضوان جون چه حس خوبیه امیدوارم همیشه سلامت باشید
شهرزاد
14 اردیبهشت 92 2:59
وای چه جالب روزشون مبارک باشه کدوم مدرسه معلم بودن؟فامیلیشون چیه؟
مامان ترنم
14 اردیبهشت 92 8:34
رضوان جون از طرف ما هم به مامي مهربون هم روز مادر و هم روز معلم رو تبريك بگو.
زهرا
14 اردیبهشت 92 13:50
بابای منم معلمه
مامی
14 اردیبهشت 92 15:12
باسلام وتشکربه همه عزیزانی که روز معلم و تبریک گفتند.روز مادر را به همگی شما تبریک میگم .همیشه شاد باشید.
متین من
14 اردیبهشت 92 17:10
روز معلم به مادرگلت تبریک میگم اونجای که گفته بودی به خاطراینکه مامانت معلمت بوده همیشه مقصر میشدی خیلی خندیدم
مهسا
14 اردیبهشت 92 23:12
مامان جونم روزت مبارک
نگاری
15 اردیبهشت 92 0:08
روز معلم به مامانیت تبریک می گم امیدوارم همیشه این روز و کنار هم جشن بگیرین
کوله پشتی
16 اردیبهشت 92 0:14
مادر اينجانب تصميم گرفته برام زن بگيره ! خاله مم وقتي فهميد زنگ زده بهم ميگه : اوّل مياي خواستگاري دختر خاله ت ، جواب منفي ميگيري! بعد هر قبرستوني خواستي بري برو !
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 0:21
اخییییییییییی عزیزممم روز مامی جون مبارک البته با تاخیرررر مادر شوهر منم معلمه کلاس اول شوهرم بوده
مامي كيانا
22 اردیبهشت 92 10:10
به مامان گلتون روز معلم تبريك ميگم چه جالب كه معلم دوم ابتداييتون مامان خودتون بود