رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

16خرداد-مسابقه وبلاگی

1392/3/16 12:45
نویسنده : رضوان
337 بازدید
اشتراک گذاری
-این مسابقه رو از طرف دوست عزیزم دعوت شدم....

١- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ از دست دادن عزیزانم

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟ نمیدونم

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ برآورده شدن آرزوی رادینم

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ عقاب

5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ آن شرلی


6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ تقریبا از پس همه غذاها بر میام


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ قهر

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ میرم کنار دریا مرغ کباب میکنم و وقتی خسته شدم هسته اورانیومو میشکافم :)

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟ ای بازیگر گریه نکن ما هممون مثل همیم

صبحا که از خواب پا میشیم نقاب به صورت میزنیم...یکی معلم میشه و یکی میشه خونه بدوش...یکی ترانه ساز میشه یکی میشه غزل  فروش

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟ به آینده روز عروسی رادین

11- چه رنگی هستی و چرا ؟ سبز

12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ امریکا


13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ مهربانم،امشب آرزوهای سبزت را از یگانه پروردگارم میطلبم،شب آرزوهایت پر از نوازش خدا باد.


14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ مامانم و مهسا خواهرم و شوهر خواهرم

15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ بدبختی

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ پدرم

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ رادینم


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ هلو

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زود رنج...زیادی محبت میکنم...اعتماد به نفس کم


20- کاشکی...... ؟ کاشکی همه خوشبخت باشند و شاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریسا
18 خرداد 92 21:38
جواب های قشنگی داده بودی
الهه مامان یسنا
19 خرداد 92 0:16
سلام گلم امیدوارم که هنوز اراک باشی من جمعه رسیدم و نتونستم زودتر خبرت کنم که اراک نیستم یهویی برنامه سفر پیش اومد و راهی شدیم ببخش شرمنده ات شدم .اگه اراک هستی خبرم کن تا ببینمت
مامی
19 خرداد 92 19:29
امیدوارم به آرزوهای خوبت برسی
مامان ترنم
20 خرداد 92 16:19
خیلی جالبه منم یک هفته پیش به این بازی دعوت شده بودم ولی فرصت نکردم آپ کنم. جالبتر اینکه تو لیست دوستانم اسمت رو نوشته بودم ولی مثل اینکه دیر جنبیدم.
متین من
22 خرداد 92 2:19
راحله
24 خرداد 92 7:59
عزیزم آینده.......... روز عروسی رادین وای خدای من یعنی ما این روزا رو میبینیم؟؟؟ یعنی هوراد منم دوماد میشه یه روز؟ خیلی زیبا و جالب بود ممنونم