رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

1 تیر - قلبم غرق شادی شد

1392/4/1 20:09
نویسنده : رضوان
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ،امیدم،قلبم   bb_MEbemine_hello.jpg

بالاخره من همین الان زیباترین جمله را از زبان پسر نازم شنیدم

رادینم در حالیکه سرشو روی پاهام گذاشته بود و برای من ناز میکرد

و من قربون صدقش میرفتم

قربون چشمات برم من

رادین: ممنونم

من غرق شادی...

یکهو سرشو آورد به صورتم چسبوند و

گفت مامان اِنقد دوسِت دارم....

و من به آسمون رسیدم...

البته بعدش گفت :

بابا دوست دارم...

مامی دوست دارم...

آذر دوست دارم...

خـــــــــــدای لطیف ام...آفریده ی رادینم...تا دنیا دنیاست...شکر گزارِ این نعمتِ بزرگ هستیم...نعمتی که برکتِ زندگی مان است....سلامتی و عاقبت بخیری دعای ما برای عشقِ دوساله مان..آمین اش با تو.

 

رادینم ممنونم که هستی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا
1 تیر 92 20:19
پس من چی رادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شما رو هم دوست داره خاله مهسا
مامان بردیا
1 تیر 92 20:19
واقعا لحظه ی بی نظیریه.خدا حفظش کنه برات مامان جون
شهرزاد
2 تیر 92 2:54
واااای چه رمانتیک چه عالی یعنی میرسه روزی که آراد به من بگه دوست دارم!


حتما میگه اونم نه یکبار ..صدباررررررررررر
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 تیر 92 15:48
آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامی آذر
2 تیر 92 18:40
منم دوستت دارم گلم
مرجان مامان اران
3 تیر 92 12:02
اول از همه قالب نو مبارک خیلی خوشگله دوم از همه قربون رادین خوشگلممممممممممممم با این حرف خوشگلشششششش فداش شم دوستتون داریم زیادددددددددددددددددددددد
یاسمن
3 تیر 92 12:44
سلام عزیزم چه حس زیبایی بهت اون لحظه دست داد میتونم حس کنم.خوش به حالت برای منم دعا کن نی نی من سالم و راحت به دنیا بیاد تا از این حسای خوب به منم دست بده مرسی
♥متین من♥
3 تیر 92 14:03
عزیزم رضوان جون خدا واست حفظش کنه یک بوس گنده هم از طرف من به رادین جون که اینقدر مهربونه ...
راحله
4 تیر 92 16:04
وااااااااااای خدای من زیبا تر از این جمله وجود نداره تو عاااااااااالم


واقعا راحله جون...هیچ جمله ای زیباتر از این نیست...اونم برای بار اوللللللللل
مریم (مامان ارمیا)
10 تیر 92 4:17
ای جاااااااانم. واقعا خیلی لحظه قشنگیه