رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

5 تیر - تولد مامان

1392/4/3 21:13
نویسنده : رضوان
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم     bigblink2520hi.gif

امروز روز تولد مامانه...

بله یک سال دیگه به سن مامان اضافه شد...گریه

ولی خب به هر حال همه روز تولدشون خوشحالن دیگه ... خجالت

 

2011.gif2011.gif

پسرم روز 3 تیر که روز تولد امام زمان (عج) بود و بابا تعطیل بود...تو و بابا تصمیم گرفتید اون روز واسه مامان تولد بگیرید...

با بابا  هم حسابی به زحمت افتادید...آخه قرار بود ناهارم خودتون دو نفر تهیه کنید...

2017.gif  2017.gif  2017.gif

رادین و بابا در حال آماده کردن ناهار بالای پشت بام...

حالا رادین جونم تصمیم گرفته واسه مامان کیک درست کنه...

و بالاخره کیک درست شد و رادینم خواب عصرشو رفته و سرحال میخواد عکس بگیره...

فداش بشم که داره بوس پرت میکنه واسه مامان ماچ

قربون پسرم برم من که فقط چند ثانیه با کیک و شمع تنهاش گذاشتم...

اونم شمعو داغون کرد....

و مثل اینکه یکم شرمنده شده از کارش...مشغول تلفن

2015.gif2015.gif2015.gif

 

اینجام گل پسر داره کیک و شیر میخوره...

 

نوش جونت عشقم...

2019.gif2019.gif2019.gif

رادین و بابا و البته دوستان رادین در حال تماشای کارتون...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهسا
3 تیر 92 21:23
مگه قرار نبود فردا بزاری پست رو.قالبت خیلی قشنگه خاله. پس چرا تو شمع مامان و فوت کردی؟ هان؟
تولدت مامانی مبارککککککککککککککک
به عکس آخری کلی خندیدم. میتونم تصور کنم چطوری به بابات گیر دادی و اسباب بازیارو به زور اونجا جا دادی

یکهو جو گیر شدم گفتم الان بذارم

پریسا
3 تیر 92 21:30
رضوان جون تولدت مبارک انشا الله در کنار خانواده و رادین کوچولو موفق و سلامت باشی


ممنون عزیزم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 تیر 92 10:51

تــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک دوست من
چه پسمل مهربونییییییییییییییییییییییییی
چه کیک خوشمزه ای


ممنون عزیزم
مامی آذر
4 تیر 92 13:12
تولدت مبارک رضوان جان دخترم
راحله
4 تیر 92 16:03
رضوان جووووووووووونم
تولددددددددددددت مبارک عزیز دلم صد و بیست ساله شی الهییییی


ممنون گلم
مامان بردیا
4 تیر 92 23:21
آفرین به این پدر و پسر
مامان بردیا
4 تیر 92 23:21
این بکگراندو از کجا گرفتی گلم؟؟
مامان کوروش
5 تیر 92 10:21
سلام رضوان جون تولدت مبارک عزیزم انشالله سالیان سال با خوشی و سلامتی زندگی کنی همراه با همسرت و رادین عزیز رضوان جون برو خصوصی
مامان ترنم
5 تیر 92 13:50
مباركه. ان شاا.. 120 ساله بشي و هميشه سايه‌ات بالاي سر همسري و گل پسر باشه .
واي كه اون كيك واقعا خوردن داره.


ممنون عزیزم
یاشار
5 تیر 92 17:47
سلام تولدتون مبارک از قسمت پرسش و پاسخ به وبتون اومدم در جواب یکی از دوستان درمورد پس انداز گفتین که اگه مدرک فنی داشته باشیم بیمه کنید 3 ماهی 50 تومان کجا باید بریم برا بیمه و مدرک فنی فرقی نمیکنه چی باشه یا مربوط به چه سالی ممنون میشم جواب بدین


عزیزم آدرس وبتو نذاشته بودی که بیام...
یکسری از رشته های فنی حرفه ای شامل بیمه صنایع دستی میشه...مثلا نقاشی و قالبیافی و منجوق و مروارید دوزی را میدونم که بیمه میشن..اما خیاطی و آرایشگری بیمه نمیشن....اگه یکی از مدارک بالا که شامل بیمه میشن از فنی حرفه ای گرفتید راحت بیمه میشید و به سالش بستگی نداره..
نگاری
5 تیر 92 22:39
به به چه حالی می ده پسملی واسه ادم تولد بگیره
♥متین من♥
6 تیر 92 15:16
تولد تولد تولدت مبارک رضوان جون توهم مثل من تیرماهی هستی من 18 تیر هستم وای بابای ورادین چقدر زحمت کشیدن منم میخوام مهم سن ادم نیست بره بالا دلت همیشه شاد باشه وخوشبخت
منا (مامان کورش )
6 تیر 92 19:25
سلام رضوان جون تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
ساراکوچولو
8 تیر 92 15:59
سلام دوست گلم .ساراجون من برای اولین بار تومسابقه شرکت کرده خوشحال میشم بهش یک رای بدین...شماره رای 216 وشماره پیامک20008080200
مامی کیانا
9 تیر 92 10:40
تولدت مبارک رضوان جون ایشالا کیک تولد 120 سالگیتو رادین بپزه
مریم (مامان ارمیا)
10 تیر 92 4:15
تولدت مبارک رضوان عزیزم.برات بهترینهارو آرزو دارم دوست خوبم
مامان امیررضا
19 تیر 92 9:28
رضوان جان از صمیم قلبم تبریک میگم ایشالا لبات همیشه بخنده و سلامتی مهمون خونه ی قشنگتون باشه و لذت ببرید از این همه زیبایی.