رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

2شهریور - 29 ماهه من

1392/6/16 14:45
نویسنده : رضوان
1,728 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی خدا می خواست تو را بسازد،
چه حال خوشی داشت، 
چه حوصــله ای ! 
این مـوهــا، این چشم هــا .... 
خودت می فهمــی؟ 
من همه اینها را دوست دارم.

برو ادامه مطالب....

 

29 ماهگیت مبارک نفســـــــــــــــــــــم

الهی فدات شم که میخوام یکی دیگه از شیرین زبونیاتو بگم....

چند وقته که هر چیزی که تو تلویزیون -خیابون و... میبینی و خوشت میاد ...

با اون صدای نازت میگی :اینو بَیام می خَیی ؟(برام میخری؟)

بعد هم زل میزنی تو چشمام و منتظر جوابی...اونم فقط مثبت...

وقتی هم که میگم بــــــــــــــــله پسرم...

یه جوریی ذوق میکنی و چشمهای خوشگلت از خوشحالی برق میزنه ...که قنـــــــــــد تو دلم آب میشه...انگار که همین الان برات خریدم و دادم دستت...

فکر کن

حتی برچسبی که یک مغازه پشت شیشه مغازه اش زده بود و نوشته بود کارت هم قبول میکنه...را دیدی و گفتی بیام می خیی؟؟؟

 

به خدا عاشقتم اونم با تموم وجودددددددددد

راستی یکروز که داشتی برنامه باب اسفنجی را نگاه میکردی...

وقتی تو فیلم دست آدمه اومد و باب اسفنجی تبدیل به اسفنج شد و کلی وسایل را تمیز کرد...تو خیلی خوشت اومد و همش میگفتی دست را بذار...

منم اسفنج آوردم و نشونت دادم و گفتم رادین این باب اسفنجیه ا که تو سی دی ات دیدی...

حالا با اینکه عروسک باب اسفنجی را داری...بازم با اسفنجه بازی میکنی و میگی اینه باب اسفنجی....

نفس که می‌کشی، آرام می‌شوم
دلت که می‌گیرد،آه که می‌کشی، زار می‌زنم؛
لبخند که می‌زنی، ذوق می‌کنم ...

ازابتدا
جزئی از همیم؛
درد می‌کشم
به دنیا می‌آیی ...

کودک هستی، هم‌بازی‌ات هستم؛
مدرسه می‌روی، هم‌کلاسی‌ات؛
بزرگ می‌شوی، دوست بی‌کلک...

و بزرگتر که می‌شوی
غریبه می‌شوم ،،گاهی ...

یادت نرود،
من همانم که هم بازی تو بوده‌ام
همانقدر کودک
همانقدر ساده که هرچه گفته‌ای، باور کرده‌ام


من همانم که هستم.....

عاشقانه دوستت داشته و خواهم داشت.....

چه تو مرا دوست بداری و چه نه.......

اینم یه عکس از مامانهای زحمتکش ... نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامی
31 مرداد 92 15:16
مامان رضوان من اینقدر نمک نشناس نیستم که زحمات شما را یادم بره منم شما را به اندازه آسمون دوست دارم.


ای قربونش
مهسا
31 مرداد 92 23:55
واااااای چه باب اسفنجییییی
سحر(آبجی محمد طاها)
1 شهریور 92 0:05
سلام.وب محمد طاها رو با عکس های بعد از حمومش به روز کردم خوش حال می شم ببینید
مریم (مامان ارمیا)
1 شهریور 92 3:35
ای جوووووونم ...عشقم 29 ماهگیت مبارک... ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی شیرین زبون.
پریسا
1 شهریور 92 3:36
مامان ترنم
1 شهریور 92 23:48
29 ماهگیت مبارک گل پسر.


ممنون خاله جونی
مامان ترنم
1 شهریور 92 23:49
عکس مامانهای زحمت کشی که گذاشتی خیلی خوشم اومد.
زهرا
2 شهریور 92 11:34
سلام گلم........ممنون که بهم سرزدی!!!!!!!ماشاالله چه پسر نازی داری خدا برات حفظش کنه مامان رضوان راستی درسم رو هم دارم میخونم بیخیالش نشدم اراده م رو قوی کردم
زهرا
2 شهریور 92 11:55
برو خصوصی گلم............راستی لینکت کردم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 شهریور 92 14:43
خاله فدای تو ... کاغذم برات میخره مامان. این ک عکس منه این پائین. خخخخخخخخخخخ
♥ نیم وجبی ♥
2 شهریور 92 17:02
29 ماهگیت مبارک عزیز خاله
چه پست با احساسی بود لذت بردم
واای مامانای زحمت کش


ممنون گلم
الهه مامان یسنا
3 شهریور 92 1:11
29 ماهگیت مبارک نفس اومدی اراک یا نه> خبر کن وقتی اومدی یه قرار بذاریم.دلم تنگ شده خوب!!


ممنون...هنوز نیامدیم...ان شاا... 7 ام میایم
معصومه
3 شهریور 92 10:54
29ماهگی گل پسرت مبارکا باشه...ان شاالله 120سالگیش...
ممنون از لطفتون..
ماشااللله هزار ماشاالله چه پسر نازی هم دارین خدا حفظش کنه..
عکس آخری خیلی زیبا بود وصف حال تمام مادرا


ممنون خانوم گل
مامي كيانا
3 شهریور 92 12:54
شعري كه نوشتي خيلي زيبا بود با خوندنش يكمي دلگير شدم و چه نه!!!!...... ميدونم كه همه بچه ها قدر مامانهاشونو ميدونن اين عكسه هم خيلي جالبه حقيقته محض جونم رادين كه همه چيو ميخواد بخره شيطون
مرجان مامان آران
4 شهریور 92 13:04
29 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممممممم ایشالا خدا سایه مامان رضوان مهربونو کم نکنه عزیزمممم
mamane radin
4 شهریور 92 15:22
salam aziiiizamm 29 mahegit mobarak khealii poste ba ehsas va ghashangi bod lezat bordam
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:05
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
کاکل زری یا ناز پریییی
4 شهریور 92 21:56
سلام عچققققق خالههههه خوبیییییییی؟؟ مبارک باشه 29ماهگیتتتتتت
زهرا
4 شهریور 92 23:44
سلام گلم..........شرمنده نمیدونم!!!!!من شماره موبایل دادم همون لحظه اس داد.........شاید قبلا اون شماره رو دادی با یه شماره دیگه امتحان کن
مامان ترنم
5 شهریور 92 13:08
رضوان جون من كه توي پستهاي قبليت بهت اطلاع دادم . در واقع اولين دعوت مهمونا از شما بود. شما كه صد در صد هستيد .


قربونت عزیزم...ممنونم...خیلی دلم واستون تنگ شده
مامان کوروش
5 شهریور 92 13:44
سلام رضوان جون نیستی کجایی رادین گلم خوبه فداش بشم این عکسه رو که گذاشتی عکس همه ما مانهاست
رضوان
5 شهریور 92 18:46
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم 29ماهگیت مباررررررررررررک شیرین زبونممممممممممممممممممم
parisa
5 شهریور 92 21:14
bob esfanjeeee
رضوان
6 شهریور 92 16:15
قربونت برم مننننننننننننننننن 29 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عسیسمممممممممممممممم