رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

16 مهر- یکسال دیگر هم گذشت....

1392/9/19 15:45
نویسنده : رضوان
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

امروز سالگرد فوت بابا رضاست...

بابای مهربون من....

بابایی که من را در کودکی تنها گذاشت و رفت....

رادینم سر خاک بابابزرگش....

سلام بابا

رفتي از كنارم و هيچ نگفتي

رفتي و مرا با خاطراتت تنها گذاشتي

رفتي ؟؟؟ بي هيچ خداحافظي ؟؟؟

بابا

كودكيم بدون تو سپري شد

وجوانيم بدون تو رخت بر بست

و تو در آسمان خيالم پرسه مي زدي

9 ساله بودم  كه تو ديگر نبودي

نبودي بغلم كني و من بگويم بابا...

رفتي و دست نوازشت را نچشيدم

رفتي انگار كه هيچ گاه نبودي

نبودي كه صدايت كنم بابا ...

نبودي تا من برايت ناز كنم

نبودي كه قهرم را ببيني

و غرورم را ، كه ديگر.......هيچ

بابا

دستانم در نبودت چون بيد مي لرزد

مي ترسم از اين حول و حوالي

مي ترسم از اين جاي خالي

بابا

دلم براي چشمانت تنگ است

دلم تنگ است وقتي كه

مي بينم اين مردمان فرزندانشان را

به آغوش محبت مي فشارند

مي خندند

مي رقصند.......

مرا به كه وا گذاشته ای؟

بابا

دوست دارم مدام بگويمت

بخوانمت

و تكرارت كنم در خاطراتم

بسرايمت از عشق

و نقاشيت كنم در دل

 و دعايت كنم

بابا بگويم و

تو باشي..............

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان امیررضا
15 مهر 92 19:28
سلام خانومی ممنون خدا پدر عزیزتون رو بیامرزه روحش شاد خوشحال شدم اومدین پیش ما اگه موافق هستین تبادل لینک کنیم؟ خبر بدین ممنون گل پسرتون رو هم ببوسین ماشالله خیلی نازه
راحله
15 مهر 92 21:34
سلام رضوان جونم
خوبی؟
باورت میشه همین امروز بیادت بودم اومدم سراغ نی نی بلاگ که بیام بهت سر بزنم دیدم واسم کامنت گذاشتی
دل به دل راه داره دیگه...
عزیزم فوت پدرتون رو تسلیت میگم روحشون شاد باشه...خدا عزیزانتو واست نگه داره ولی واقعا چقدر سخته....چقدرم جوون بودن که فوت شدن...کاش بودن و بالیدن شما و نوه گلشون رو میدین

واقعا دل به دل راه داره...
واقعا کاشکی بودش

فرزانه مامان علی اکبر
15 مهر 92 22:49
رضوان جووووونم خیلی دلم براتون تنگ شده بود رادین عزیزم چطوره قربونش برم ممنون از اینکه همیشه مارو شرمنده میکنی؛ خدا پدرتون رو رحمت کنه انشاالله با اولیاء خدا محشور باشن؛ خدا رادین جونمو برات نگه داره عزیزه خاله
مامان بردیا
15 مهر 92 23:00
خدا رحمتشون کنه
مامان ترنم
16 مهر 92 8:33
رضوان جون خدا رحمت كنه پدرت رو. اصلا فكر نمي‌كردم توي 9 سالگي از دستش داده باشي . چون تا بحال ازت نپرسيده بودم آخه فكر مي‌كردم اينجوري شايد بيشتر ناراحت بشي. به هر حال خدا بيامرزدش.
مامان زهرا
16 مهر 92 12:23
سلام عزیزم........خدا رحمت کنه باباجونی رو!!!! میدونم نبودش خیلی سخته من بابام دستش شکسته بود داشتم سکته میکردم تو دیگه چی میکشی؟؟ امیدوارم دیگه غم نبینی.........راستی رادین جون رو از طرف من ببوس و روز کودک رو بهش تبریک بگو
خاله مهسا
16 مهر 92 12:53
الهه مامان یسنا
16 مهر 92 16:57
خدا پدر مهربونت رو رحمت کنه عزیزم.
مامان پريسا خانوم
16 مهر 92 17:07
خدا پدر عزيزتون رو رحمت كنه چه زود پدرتون رو از دست دادين مطمئنا خدا عادله و اگر دري رو بروي آدم ببنده درهاي ديگري رو به سمت آدم باز مي كنه
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:14
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی
منا(مامان کورش)
16 مهر 92 18:18
سلام عزیزم رادین جونم روز کودک بهت تبریک میگمممممممممممممم
مامان ترنم
16 مهر 92 23:13
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! رادین عزیز روزت مبارک
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 10:43
خدا رحمتشون کنه عزیزم روحشون شاددددددددددد روزت مبارک گل پسر خوشگلمممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 مهر 92 2:06
عزیز دلم خدا بهت صبر بده خیلی سخته خیلی درک میکنم
رضوان
19 مهر 92 11:10
واااااای رضوان جون عزیزم خدا رحمت کنه پدر عزیزتون رو روحش شاد
کاکل زری یا ناز پریییی
19 مهر 92 13:14
اخییییییی رضوانن جونم روحش پدرتون شاد باشه خدا رحمتشوون کنه عزیزم
مامي كيانا
21 مهر 92 12:38
چه متن زيبايي خيلي حت تاثير قرار گرفتم و اشكم دراومد اين روزها بابام حال نداره و خيلي غصه دارم اصلا حتي يك لحظه هم نميتونم فكرشو بكنم كه بدون اون چه كنم با اينكه ازدواج كردم و بچ هدارم ولي ندكي از وابستگي هام كم كه نه حتي بيشتر شده خداوند روح پدرتون رو قرين رحمت كنه فاتح اي نثار روحش مي كنم براي شادي آن عزيز از دست رفته
طاقبستان کرمانشاه/بیستون کرمانشاه
21 مهر 92 14:45
سلام دوستان با مجموعه تفریحی توریستی باغ پرندگان کرمانشاه بزرگترین در خاورمیانه بروزم خوشحال میشم بهم سربزنی باغهای دیدنی کرمانشـاه:1-باغ پرندگان کرمانشاه2-باغ گلها کرمانشاه3-باغ راه غربی(کمربندی غربی)4-باغ راه شرقی(کمربندی شرقی) و... دیدنیهای کرمانشـاه:1-طاقبستان وپارک کوهستان2-بیستون کرمانشاه3-تکیه معاون الملک4-تکیه بیگلربیگی5-بازارسنتی کرمانشاه6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گلها کرمانشاه9-مسجد عمادالدوله10-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا11-معبد آناهیتا و..... سوغات کرمانشاه:نان برنجی-نان خرمایی-کاک-روغن کرمانشاهی و... غذاهای کرمانشاه:دنده کباب-خورشت خلال کرمانشاه-آش عباسعلی-سیب پلو و...
مامان کوروش
23 مهر 92 8:31
رضوان جون خداوند پدر عزیزت رو رحمت کنه که بدون شک رحمت شده است و جاش توی بهشت شک نداشته باش اونا جاشون خوبه این ما ها هستیم که در نبودشون عذاب میکشیم از دلتنگی گلم حداقل من یکی درکت میکنم خیلی سختی کشیدی خیلی عزیزم امیدوارم توی زندگی خودت همیشه شاد باشیو سلامت در کنار رادین و همسر عزیزت رضوان جون این شعر حافظ رو من خیلی دوست دارم در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم