رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

14 آذر- اولین برف

1392/9/19 15:41
نویسنده : رضوان
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلپسرم

بالاخره اولین برف هم بارید...

و تو که سال گذشته خیلی کوچولو بودی و زیاد مفهوم برف را نمفهمیدی...

امسال با دیدن برف کلــــــــــــــــــی ذوق کردی...

واسه همینم بردمت بیرون تا برفو از نزدیک ببینی...

اما واقعا هوا سرد بود و سریع برگشتیم خونه....

تو راه خوابت برد....

اما تا گذاشتمت تو تختت بیدار شدی...

شاد و سرحال..

انگار نه انگار که فقط 5 دقیقه خوابیدی...

داشتم کاپشنتو در میاوردم که جوراباتو نشونم دادی و گفتی جورابامم در بیار...

اما شلوارم را نمیخواد در بیاری باهاش راحتم...

دارد برف می آید...

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد...

تا برف زمستانی از شوق،حضور بهار را لمس کند...

عزیزترینم اولین روز برفیت مبارک....

به كوچه اى رسيدم كه پيرمردى از آن خارج مي شد و به من گفت نرو كه بن بسته، گوش نكردم و رفتم و بن بست بود، وقتى برگشتم و به سر كوچه رسيدم، پيرشده بودم، جوانى راديدم كه وارد كوچه ميشد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فرزانه مامان علی اکبر
15 آذر 92 10:27
فدااااای رادین بشم؛ رادین جونم قلب منه از همون اول مهرش به دلم نشست؛ رضوان جون مواظبش باش یه وقت سرما نخوره
مامی
15 آذر 92 18:04
همیشه شاد باشی
یاسمن
15 آذر 92 20:21
ای جان چه ناز شده توی کالسکش خدا این پسر شیرین زبونو واست نگه داره لباساشن عالی شده واقعا چه هنرمنده مامی جونت ایشالا بری اراک ازش بقیه شو هم بگیری بیاری ما عکساشو ببینیم.من از ماشینیه خیلی خوشم اومد همش با قلابه یا تزییناتش با قلابه؟
رضوان
پاسخ
عزیزم تزئیناتش با قلابه
مامان بردیا
16 آذر 92 9:23
چه لذتی داره برف
مادرمحمد
16 آذر 92 12:53
سلام مامانی مهربون لطفا به منم سر بزن
راحله
18 آذر 92 9:27
چه خوووووب برف هم دید رادین گلم....باورت میشه من اولین برف رو وقتی 14 ساله بودم دیدم!!!!چقدرم واسم جااالب بوددد
مامان ترنم
18 آذر 92 9:46
قربون اين گل پسر ناز.
مامان رضا جونی
18 آذر 92 10:26
سلاممممم ولی خوب کو برفای این عکسا الانه رادین رو بردی چی رو ببینه
رضوان
پاسخ
فقط داشت برف میبارید...روی زمین چیزی ننشست
الهه مامان یسنا
18 آذر 92 13:40
خوش باشید عزیزممممممممممممممممم
مرجان مامان آران و باران
19 آذر 92 2:00
اخی عزیزمممممممممممم بچه ها همینن دیگه تا تو جا میزاری بیدار میشن
هدیه
19 آذر 92 8:33
deelamm اینم رمز عزیزم
متین من
19 آذر 92 22:57
سلام رضوان جون ممنون که منو توی این مدت نبوذم یاد میکردی ممنونم ازت بووووووووووووس بازم بیا پیشمون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 آذر 92 10:54
ای جون فسقلی من پس رفتی برف بازی؟ ارشان هم امسال برف بازی کرد ولی بچم نمیدونه برف چیه... فقط از ذوق ما اونم ذوق کرد خخخخخخخ
مامان ترنم
21 آذر 92 8:28
واييييييييييييي رضوان امروز هم اراك داره برف مياد . خييييلييييييييييي حال ميده.
مامان پارسا و پوریا
30 آذر 92 15:25
بیا چی این رادین اینقده شرینه؟ بیا چی؟ بیا چی؟.....
مامان پارسا و پوریا
30 آذر 92 15:25
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک