رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

8 آبان - بالاخره اسکــــــــــوتر

1392/8/8 11:09
نویسنده : رضوان
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم قلب

اینروزا هم با تو میگذره...با شیرینیات....ماچ

بریم سر اصل مطلب

بله اقا رادین ما هم بالاخره اسکوتر دار شد...

وای که نمیدونی هر موقع تو تلویزیون یا بیرون کسی را میدید که سوار اسکوتر یا اسکیت ا چقدر اصرار میکردی مامان برام میخری؟؟؟

منم میگفتم بله بذار بزرگتر بشی....

تا اینکه چند روز پیش این کتابتو آوردی تا مامی برات بخونه...

و این کتاب تو رو به آرزوت رسوند...

چون با دیدن اسکوتر به مامی گفتی از اینا برام میخری....

و از اونجایی که مامی نمیتونه دل تنها نوه اشو بشکنه گفت بله که میخرم...

هر چقدر من گفتم مامان بذار واسه بعد...اما مامی گفت من به بچم قول دادم و براش میخرم...

همون موقع لباساتو تنت کردیم و رفتیم بیرون اما مغازش بسته بود...

و دیروز مامی اومد خونه اسکوترررررر به دست...

و رادین شادمان که سر از پا نمی شناخت....

با مشورت با مامی تصمیم گرفتیم این نوع اسکوتر را برات بگیریم که هم ظاهر بچه کونه تری داره و هم سطح اتکاش نسبت به فلزیها بیشتره....

این سی دی قرمزه هم شده فرمونت...

اینم بگم اون سی دی صدآفرین تو پست قبلی بود که نقش فرمونتو بازی میکرد...شکستیش...

یک لحظه اروم نیایستادی تا ازت عکس بندازم...

حتی ی لحظه....

و در آخر خسته شدی و خوابیدی رو زمین و مشغول تماشای سی دی هات شدی...

این عکسم الان من تو دوربین دیدم...

نمیدونم تو از چی عکس انداختی...

فکر کنم صفحه تلویزیونه...ابله

راستی 1 آبان دایی سهند (پسر خاله من) رفت سربازی...بسلامتی ان شاا...

و مامی زنگ زد به گوشیش...

تو هم کلی باهاش حرف زدی...

تویی که پشت تلفن فقط با مامی و مهسا صحبت میکنی و دیگه هیچکس...

خیلی جالب بود...کلی هم براش تعریف کردی که منم لباس پلیس دارم...

دایی سهندم که هنوز لباس ارتش  تو را ندیده کلی ذوق کرد...خلاصه که رفتیم اراک اگه دایی سهند در دسترس بود با لباسهای سربازیتون با هم ی عکس میگیریم...زبان

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

3 آبان هم تولد خاله مهسا بود... هورا

و تا ما میگفتیم تولد مهساست..

صدای اعتراض تو بلند میشد که نه تولد منه...مشغول تلفن

دیگه اخرش راضی شدی و گفتی تولد رادین و مهسا ا....

خدا راشکر...به همینم راضی شدی...نیشخند

راستی ی چند روزیه که مهر نمازمون شده فرمون ماشین توووو عصبانی

حتی وقتی میریم بیرون هم با خودت میاریش و میگی فرمونمم بیارم دیگه...متفکر

ای خداااااااااااااا از دست تووووووووو چکار کنمممممم؟؟؟؟

سوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوال

اینم بگم که ما به هر طریقی بخوایم با هم صحبت کنیم که تو نفهمی...

بازم متوجه میشی

وای که نمیدوینم وقتی میخوایم ی چیزی را از تو مخفی کنیم باید به چه زبونی به هم بفهمونیم که لااقل تو نفهمی...

باورت نمیشه به زبان رمزم که میگیم سریع میفهمی....و این شده یه معضل...کلافه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامي كيانا
8 آبان 92 12:38
به به اسكوتر مبارك
چه اسكوتر خوشگلي من اين مدليشو نديدم تو بازار
خيلي نازه مبارك گل پسرمون


ممنون خانومی
مامی
8 آبان 92 18:32
تولد آقا رادین وخاله مهسا مبارکاسکوتر هم مبارک
مامان بردیا
9 آبان 92 16:35
مبارک باشه.خانمی بردیا هم عاشق اسکوتره وبه نظر من خطرناکه...اما اسکوتر رادین خیلی عالیه میشه بگین قیمتش چقد بود؟؟؟
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
9 آبان 92 16:38
ای جونم مبارک باشه قند عسل بالاخره ب آرزوت رسیدی. خخخخخ تولد خاله مهسا هم مبارک باشه. کلی خندیدم ک با مهر ماشین بازی میکنی.......
مامان آیسا
10 آبان 92 9:18
مبارکت باشه گل پسر
مریم مامان ارمیا
10 آبان 92 17:57
رادین نفسهههههههههه منهههه اصلا قرار نیست کسی رو حرف پسریمون حرف بزنه،تولدشه دیگهههه تولد 26 سالگیت مبارک رادین عسلی. خاله مهسا شمام 120 ساله شی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 آبان 92 2:18
عزیزم من که عاشق شیرین کاریهای این پسر نازنین شدم با اون فرمونش ایول خوشم میاد حتی رمزی هم متوجه همه چی میشه کارتون در اومده هاااا عزیزم منونم بابت پیشنهاد بله با تبادل موافقم منو به نام شیرین تر از عسل لینک کن و بگو با چه نامی افتخار لینک تون و دارممن ساکن تهرانم شما کجایید
مامان ترنم
11 آبان 92 8:40
مباركت باشه رادين جون . خيييلي اسكوتر خوشگلي داري. دست مامي هم درد نكنه كه اينقدر مهربون و خوش قوله.
مامان ترنم
11 آبان 92 8:42
مهسا جون تولدت مبارك. ان شاا... 120 ساله بشي عزيزم. و هميشه كنار همسرت و صد البته ني ني آينده‌تون سالم و شاد و خوشحال باشي.
مامان آینده یه فسقلی
11 آبان 92 11:41
سلام من بارها تصادفا متوجه کامنت هاتون توی وبلاگ ِ دوستام میشدم... بالاخره دوست ِ دوستم، دوست ِ منم می تونه باشه دیگه؟ تلگرافتونو چک کنید... من الان شیرازم، اومدم تهران و خونه، بیشتر میرسم خدمتتون انشاءا...
عمو معین
12 آبان 92 2:02
چه حالی کنه بابا شهرام با این اسکوتر : رادین نکن،شکوندی،بشین،آی چشم،کنترل خورد شد،نه تو دستشویی نرو،زیر تخت چکار میکنی،،،،
مامان فهیمه
12 آبان 92 4:35
ای جونم آقا رادین اسکوتر خوشگلت مبارک,دست مامی جونت درد نکنه زحمت کشیده شما هم که مثل دختر من عشق تولدی و همه ی تولدا مال شماست خدانگهدارت باشه گل پسر
مامان پريسا خانوم
12 آبان 92 13:33
▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██ ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ اينم واسه رادين جون
یاسمن
12 آبان 92 18:22
سلام خوبی عزیزم من واسه این پست نظر گذاشتم فکر کنم نیومد عیب نداره دوباره میزارم مبارکش باشه چقدر عالیه من خیلی خوشم اومد از این مدل ندیده بودم ببینم حتما میخرم حالا شما رازی هستید؟میشه خوب باهاش راه بره میشه بدونم چند خریدید؟




رادین که باهاش راحته..عزیزم 30 تومن خریدیمش


کاکل زری یا ناز پریییی
12 آبان 92 19:04
عسیس دلممممممممممم اسکوترت مبارککککککککک چه نازههههههههههه وای من عاشق این محبت های مادربزرگانه هستمممممم مامان بزرگ خودمم هم این جوریه من با این سنم هنوز براش کوچولو هستم دستش درد نکنه انشاالله به سلامتی استفاده کنی گلم .تولد خاله مهسا مبارککککک انشاالله جشن تولد با نی نیششششششش
مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 3:18
اسکوترت مبارک عزیزمممممممممم قربونت برمم که توهم عاشق فرمونو ماشینی
الهه مامان یسنا
14 آبان 92 11:24
مبارک باشه اسکوتر نازت عزیزمممممممم .چقدر دلم برات تنگ شد یهو




ممنون عززیم..ما هم حسابی دلمون تنگ شده


فرزانه مامان علی اکبر
14 آبان 92 16:46
اسکوتر رادین جونم مبارکه ه ه ه ه
مامان اناهید مهربون
15 آبان 92 1:15
عزیزم مبارکت باشه! مامی خانمی مرسی از محبتتون.. راستی چه عجب من اینبار خاموش نیومدم وبرم؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 0:17
سلام عزیزم خوبی چه خبر پسر نازنینت خوبه برام ببوسش من اپم خوشحال میشم بیای پیشم