رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

30 آبان- شهزاده رویای من

1392/8/30 12:53
نویسنده : رضوان
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شهزاده من

مامان چی بگم از شیرینیات دلم میخاد همشونو اینجا ثبت کنم که یادم نره...

اما خب بازم نمیشه.

یادمه روز عاشورا که رفته بودیم هیئت ببینیم...

حالا تو اون شلوغی تو واسه خودت سوار بر کالسکه اینور و اونور میرفتی و یکهو زدی زیر آواز

ی شب تو خواب وقت سحر

شهزاده ای زرین کمر....

اما خب خوندنت زیاد مفهوم نبود و فقط من و مامی میفهمیدیم...

حالا تو اون شلوغی از دست تو و کارات خندم گرفته بود....خجالت

خجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالت

از بس که عشق ماشینی تقریبا اسم بیشتر ماشینهای دور و برمونو یاد گرفتی...

افسان جون:ریو

میگم اسم ماشین عمو مصطفی چیه:نِگان...(مگان)

جالبه عمو مصطفی قبلا زانتیا داشت و ما نمیدونستیم ماشینشونو عوض کردن...روز تاسوعا که اومدن اراک و ماشین و تو حیاط پارک کردن تو رفتی به تماشای ماشین...

گفتی اسم این ماشینه چیه؟منم ندیده گفتی رادین تو که میدونی زانتیا ا دیگه...گفتی نه  چراغش مثِ L90میمونه...یعنی هنگ کردم...میدونستی زانتیا نیست و البته L90هم نیست فقط چراغاش شبیهL90ا....آمدم دیدم بله به قول جنابعالی زانتیا نیست...

مانی و مهدیه:l90 با پیکان...

ماشین خاله مهسا و خاله شمسی:پراید

به هرکسی هم که میشناسی میرسی میگی ماشین شما چیه؟

و خلاصه ماشین همه را میشناسی...

و جالبتر اینکه عاشق 206 هستی....

و اینکه هر ماشینی که تو خیابون ببنی و اسمشو ازت بپرسم اگه قبلا یاد گرفته باشی بلا استثنا بدون اینکه بخوای زیاد فکر کنی درست جواب میدی...

ماشا... به پسرم...

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

بابا اینروزا بهت یاد داده سرتو نشون میده میگه رادین این تو چیه:

رادین:مغز با هوش سرشــــــــــار

و البته خاله پانته آ هم بهت یاد داده که وقتی ازت میپرسیم IQ چنده؟ سریع جواب میدی 200

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

اسم هر کسی را اولین بار هر جوری بهت معرفی بشن همونجوری میگی و دیگه در گفتنشون تغییر و تحولی نمیدی حتی ب اصرار ما...

به فروغ جون میگی فروغ حالا طفلی فروغ جون گفت رادین بگو فروغ جون...

رادین:نـــــــــــــــــه جون ندارهمشغول تلفن

پانته ا هم هر چی میگم آب نیست آ ..آخرشه میگی نه پانته آبــــــــــــــــ مشغول تلفن

اما دختر خاله بابا را من از اول بهت گفتم مهدا جون و شوهرشو عمو کسرا...

همه را با اسم کوچیک میگی به این دو تا که میرسی میگی مهدا دون و عمو کسرا...

مشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفن

چند شب پیش من و بابا برای اینکه تو زودتر بخوابی کنارت دراز کشیدیم...

رادین:بابا پتو تو بده من

بابا هم که کنار ادین دراز کشیده بود یعنی کلا تو تخت رادین بود...پتو را از روی من کنار کشید و انداخت رو خودش و رادین...

رادین:بابا مامان پتو داره؟ متفکر

بابا:با خنده خودمون داریم دیگه مامان را بی خیال...زبان

رادین اولش چیزی نگفت اما بعد از چند دقیقه بچم طاقت نیاورد و اومد روی من دست کشید( تو تاریکی مشخص نبود)ببینیم مامانم پتو داره...

وای که عاشقتم عشقممممممممم ماچ

بعد رادین رو به بابا کرد مامانو میخوام.مامان دوخترمه تو هم باباشی......

خلاصه دیگه بابا رفت و من پیش رادین بودم...دقیقه به دقیقه بابا میامد طرف رادین و بوسش میکرد و میگفت رادین من دوخترتم؟ رادین نـــــــــــــــــــه مامان دوخترمه ...تو هم باباشی...

خلاصه که بابا ول کن  نبود رادین گفت بابا برو دیگه...تا بابا رفت..

رادین:آخیــــــــــــــش راحت شدیم...لبخند

بابا:عصبانی

من:نیشخند

رادین:مژه

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

گوشی رادین سامسونگ قدیمی ا...گاهی اوقات با اون تلفن بازی میکنه...

حالا رو کرده به بابا :بابا گوشی من از این بازیهای گوشی شما را نداره ...روش نصب کن...

بابا:تعجب

تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

دیروز دیدم یهو رادین ی چیزی از رو مبل برداشت و گذاشت دهنش...

مامان:رادین چی بود؟

رادین:تخمه بود...تخمه گِیِ کرد(گریه کرد) گفت بیا منو بخور رادین....

مامان:آخ تعجب

آخآخآخآخآخآخآخآخآخآخآخآخآخ

روز عاشورا بود که رادین کلاه به سر میخواست بره بیرون...

فروغ جون:رادیننننن مگه برف اومده که کلاه کردی سرت...

رادین خیلی ریلکس...نه...اما بارون اومده...(قابل ذکره واقعا بارون اومده بود) عینک

خلاصه که خودت جواب دادی و منتظر جواب دادن ما نشدی...

عینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینک

از بس که تو رفت و آمد به تهران از عوارضی رد میشیم...(4 تا عوارضی داریم تا اراک) و تو هر دفعه میپرسی اینجا کجاست؟چرا وایسادیم؟ که دیگه کاملا واقفی باید عوارضی وایسیم و پول بدیم...

بازی اینروزات این شده

وای که خیلی جالب بود مثلا زیر صندلی دکه عوارضی بود و ماشینها باید اونجا عوارض پرداخت  میکردند...

قهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

اینم از پسر شیرین من روز قبل:

عکس برگردون توپ را برداشتی ...

ببین داری باهاش چکار میکنی...

بله داری فـــــــــــــوتبال بازی میکنی...

 و در آخر که بعد از کلی دوندگی خسته شدی...

فداتتتتتتتتتتتتتتتت

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسرم اینروزا خاله ساره دنبال پیدا کردن اسمه واسه دخمل نازش...حدود 2 ماه دیگه دنیا میاد...

منم دیروز کلی تو اینترنت گشتم و چند تا اسم بهش پیشنهاد دادم...

اما خب فعلا ی اسم دل خودش و شوهرشو برده...

فریسا...میگه هم به فرخ میخوره و هم ساره...

به هر حال هر اسمی که داشته باشه ان شاا.. سالم دنیا بیاد و دوست خوبی واسه جنابعالی بشه...هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

یاسمن
30 آبان 92 12:54
جوانمرد ناز مارو ببین فوتبالی شده برچسب رو لپشو ببین نازی خاله.لپشو از طرف من یه ماچ ابدار بده
مامی
30 آبان 92 13:45
ای عزیز دل با عکس توپ هم بازی میکنی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 17:15
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... اینم آدرسشه: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 17:22
وای نمیدونی چقدر بابت عوارضی و کلاه ب سر بودن رادین خندیدم. خداییش شما خیلی خوشبختین ک پسرتون انقدر شیرین زبونه. دعا میکنم ارشان هم ک الان تازه داره حرف میوفته مثل رادین شیرین زبون بشه. خاله ای ایشالا یکم بزرگتر بشی بابایی برات ی 206 خوشگل و واقعی بخره...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 21:52
ای جانم قربون پسر شیرین زبونمون بشم الهی کلی خندیدم با تیکه های قشنگش
مامان آیسا
1 آذر 92 8:11
ای جونم رادین کوچولو ما رو با ای ماشین بازیش دخملی ما بر خلاف رادین عروسکاشو بردیف میچینه
راحله
1 آذر 92 10:52
عسیسم توپتو بده ماهم بازی کنیم خب دلت واسه تخمه گریان سوزید؟
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
1 آذر 92 15:51
رضوان جونم متاسفانه نتونستم اسمت رو تو نینی سایت پیداکنم! آخه اسم رادین خیلی تو سایت بود و همشونو باز کرد ... اگه میشه تو جستجو منو با اسم شقایق(مامان ارشان) پیدا کن و درخواست دوستی بفرست... من برات دعوت میفرستم
رضوان
1 آذر 92 19:43
هزااااااااااااااااااار ماااااااااشاااااااااااااااااااااااااااالا رادین جون شیرین زبونم دلم ضعف رفت از این همه شیرین زبونی عااااااااااااااااشقتم خاله مامان رضوان جوووووونی از طرف من مححححححححححححححححححححکم ماچش کن اسپند یادت نره رضوان جووووووووون
mamane radin
1 آذر 92 23:27
aziiizam mesle hasheeeee
هيوا
1 آذر 92 23:28
چه پسر خوبي آفرين به هوشت
مامان کوروش
2 آذر 92 9:31
فدات بشم رادین گلم انقدر شیرین زبون شدبی راحت شده باباش رفته توپشو ببین بخورمت رادین گلم
مامان امیرعلی
2 آذر 92 10:00
سلامممم خوبین؟ بابا رادین جونم خیلی باحالی هاااااااااااااا.... فدات بشم
مامان آریا
2 آذر 92 12:23
سلام نازنین چه با مزه کلی خندیدم رادین خان شیرین زبون
مامان فهيمه
2 آذر 92 12:46
عزيزم خيلى كاراش و حرفاش بامزه بود كلى خنديدمخدا حفظش كنه اين پسر شيرين زبون خوشمزه رو يادش بخير مام يه سالى ب خاطر كار بابام تو پتروشيمى اراك شهرك مهاجران زندگى ميكرديم روزاى خيلى خوبى بود....
مهسا مامان نویان
2 آذر 92 15:25
عزیزم قربون شیرین زبونیهات آدم لزت میبره مامانیش یه عالمه از طرف من ببوسش
مهسا
2 آذر 92 17:25
مرجان مامان آران و باران
3 آذر 92 1:20
ای جانم هزار ماشالا به هوشت خوشگلممممممممم پسرا کلا عاشق ماشینن عزیز دلم که انقدر مهربونییییییییییییییییییییی
مامان ترنم
3 آذر 92 10:23
فريسا اسم قشنگيه. فكر كنم ساره احتمال زياد همين اسم رو بزاره. راستي ساره هنوز وبلاگ ايجاد نكرده؟؟؟
رضوان
پاسخ
نه هنوز میگه اسمش قطعی بشه بعد وبلاگ درست میکنم
مامان ترنم
3 آذر 92 10:23
فوتبال بازي اونم با برچسب؟؟؟!!!!!
مامان ترنم
3 آذر 92 10:23
حالا اين دكه عوارضي چقدر مي‌گرفت از ماشينا؟؟؟؟
مامان ترنم
3 آذر 92 10:24
خوب رضوان جون گوشي قديمي به بچه مي‌دي اونوقت بازي هم براش نصب نمي‌كني؟؟
مامان ترنم
3 آذر 92 10:25
آخیــــــــــــــش راحت شدیم.... شهرام احتمالا اين شكلي نشد؟
رضوان
پاسخ
دقیقا
میترا
3 آذر 92 13:25
وای خدا ماشااله این رادین خان ما خیلی جیگره از راه دور آدمو هوایی میکنی آدم دلش میخواد این پسر رو بخوره هزار ماشااله پسر باهوش شیرین زبون
الناز مامان آوا
3 آذر 92 21:57
هزار ماشالله به اين پسر دوست داشتني و باهوش و شيطوووون مرسي كه به ما سر زدين.
مامان امیرعلی
4 آذر 92 0:03
عزیزم آپم
★ مامان آینده یه فسقلی ★
4 آذر 92 1:50
سلام رضوان جان، یه زمانی اومدین وبلاگم و ازم رمز خواستین. منم تلگراف کردم، شما دیدید؟! یا اینکه دیدید و بهم سر نزنید؟ یا اینکه سر زدید و کامنت نذاشتید؟!
مامي كيانا
4 آذر 92 11:42
چقدر كارهاي رادين جون بامزه شده كلي لذت بردم اون دكه عوارضي خيلي باحال چه خوب نشون داده توپ بازي با اون برچسب كوچيك؟!!!!! فكر كنم رو صورتت باشه جاش بهتره واي اون پتو هم خيلي باحال بود چقدر هواتونو داره اي جانم
مامان ترنم
5 آذر 92 13:26
عالمه مامان امیرحسین
5 آذر 92 16:19
سلام مامان رادین جوووون،چه پسر نازی خدا حفظش کنه من لینکتون کردم و آپم خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم منتظرتم