رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

2 فروردین..... سه سال شدنت مبارک...فرشته بهاریم....

1393/1/10 3:00
نویسنده : رضوان
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام....

هزار و سیصد تا سلام...

به گل سه ساله من....

امروز روز تولدت بود گلم...

شام همه خاله ها خونه مامی دعوت بودند...

بعدشم مراسم جشن تولد رادین جونی برگزار شددد...

آقا رادین ساعت 8و نیم شب در یک عملیات انتحاری گفتن که خیلی خسته ام و تشریف بردن رو تختشون و به دقیقه نرسیده در اوج ناباوری ما خوابش برررد...

خلاصه مهمونها اومدن کللللی سر و صدا بود...اما رادین تکونم نمیخورد...

شام هم صرف شد و اقا رادین ما هنوزم خواب بود...

تا اینکه بالاخره با تلاش دوستان رادین خان ساعت 10 بیدار شد....

و مراسم برگزار شد...

خدا را شکر همه چیز عااالی بود...و خیلی خوش گذشت....

بریم سراغ عکسهاااا....

 

رادین خان منتظر کیک هستندددد....

ووووو

کیک آورده شدددد...

 

رادین جونی در حال فوت کردن شمع ....

و بقیه عکسهاااا...

و اماااا...لهی فداش شم که ناراحته خاله مهسا داره تیر میخوره..

گیفتهای تولد....

تقویم رادینی...

 و عکس رادین....

و اما

یه تولد دیکه هم برای رادین گرفته شد....

خونه عمو شهاب...

 با حضور مامان جون و بابابزرگ و عمو مسعود....

و ایندفعه کیک تولد مامان پز بود البته با نظارت کاااا مل رادین....

 

و...

....

 

کادوهااای تولدددد...

دست همگی درد نکنه...

 

خدایا من در این کودک خلاصه شده ام....دیوانه اش هستم...همین کودکی که آمده است تا یادم بیاورد عظمتت را....همین کودکی که مرا به تو نزدیک تر کرده...هر حرکت نویی که انجام میدهد شکرانه اش برزبانم جاری میشود...بالندگی اش, قدرتت را به رخمان میکشد...و آیتی است برایم از سوی تو!

به خودت میسپارمش و ایمانت دارم....توکل میکنمت...و میدانم نگهدارش هستی...دلم به تو گرم است.

خدایم سال نو باز هم کنارم باش... کنارش باش......مثل همیشه...

تقدیرش پر از شادی و نیک بختی....

و این سه سال ...چه زود گذشت اما نیک...

......سخت اما شیرین......

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (15)

یاسمن
10 فروردین 93 15:46
سلام رضوان جونم خوبی سال نوت مبارک ای ول چه تولد نازی مبارکش باشه به سلامتی ببوسش از طرف من
میترا
10 فروردین 93 19:44
عزیزم تولدت مبارک صد ساله بشی جیگر طلا رضوان سال نوت مبارک ان شااله خدا این گل پسر و دویست ساله کنه
رضوان
12 فروردین 93 11:39
تولدددددددددددددت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک جوانمرد کو چولوووووووووووووی عزیزمممممممممممم ایشالا 1000 ساله بشی عزیز دلمممممممم
شقایق.مامی ارشان
13 فروردین 93 14:23
به به تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک عیدت هم مبارک گل خوشتل چ تولد باحالی، دست مامانی و بابایی مهربون درد نکنه
الهه مامان یسنا
13 فروردین 93 22:13
سلام نازنینم تولدت مبارک باز من با اینکه کلی به خودم یاد آوری کرده بودم ولی باز یادم نموند. هزاران بار مبارک
شهرزاد
14 فروردین 93 21:02
تولدش مبارک باشه رضوان جووون باور کن همیشه میام وبلاگت و خواننده ی خاموشتم ولی وقت نمی کنم نظر بدم هم رادین جونو دوست دارم هم وبلاگشو میام وبلاگش روحیه ام عوض می شه نمی دونم چرا
عالمه مامان امیرحسین
17 فروردین 93 14:19
مباااااااارکه هم تولد رادین جوون هم سال نو.آپم بیا
فرزانه مامان علی اکبر
17 فروردین 93 16:15
سال نوتون مبااااااااااااااااارک الهی فدای رادین جونم بشم ایشالا صدوبیست ساله شه
persian mom
17 فروردین 93 17:34
ای جانم تولدت مبارک عزیزمم ایشالله 120 ساله شی همیشه سلامت باشی عزیز دلم مامان رادین دستت درد نکنه عالی بود مخصوصا کیکی که خودت پختی خیلی خوشگل شده
نگاری
20 فروردین 93 15:54
تولدت مبارک قشنگم تولد 100 سالگیت خوشگلم
نیم وجبی
22 فروردین 93 15:32
عزیز دلم تولدت مبارک بهترین هارو برات آرزو میکنم ایشالا که شمع 100 سالگیت رو فوت کنی
مامان ترنم
23 فروردین 93 9:27
رادين جون تولدت مبارك عزززيززززم البته با عرض شرمندگي كلي با تاخير اومدم. اينترنت خونه كلا قطع شده. اداره هم كه ميومدم بعد از اين همه تعطيلات اينقدر سرم شلوغ بود كه حتي وقت نداشتم توي اينترنت سري بزنم. خلاصه ببخشيد. فرشته كوچولوي خونه رضوان تولدت مبارك. مي‌دونم كه رضوان برات هميشه از جون مايه مي‌زاره و اينقدر دوستت داره كه همه‌ي وقتش به پاي تو مي‌ره پس قدر اين مامان مهربون رو بدون. ان شاا... هميشه سالم و شاداب زير سايه ماماني و بابايي باشي.
رضوان
پاسخ
مامان آریا
23 فروردین 93 14:28
عزیزم تولدت مبارک خوشمل خاله ببخشید دیر بهتون سر زدم واااااااااااااااااااااااااااااا.... خاله کی شب تولدش میخوابه..!!! میدونم تقصیر مامانیه حتما از صبح از بچه کار کشیدن خسته شده دیگه
رضوان
پاسخ
هانی
23 فروردین 93 16:40
وای عزیزمممممممممم منو ببخشششششششش خیلی دیر رسیدمممممممم تولد مبارک عزیز دللللل الهی داماد بشی موفق باشی همیشه تو زندگیت.رضوان جون مادر شدنت مبارکککککک
رضوان
پاسخ
فدات شم لطف داری
منا(مامان کورش)
23 فروردین 93 17:47
سلام رادین جون با تاخیر تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی تولدت فوق الهاده زیبا بود دست گل مامانت درد نکن رضوان جون تولد گل پسرت بهت تبریک میگم ایشالله دامادیش
رضوان
پاسخ
ممنون گلم