رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

23 اردیبهشت-پ مثل پناه،پ مثل پدر

1393/2/22 13:59
نویسنده : رضوان
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

پ مثل پناه،پ مثل پدر،همانکه نبودنش مرگ غرورمان را رقم زده و جای خالی اش،

اندوه بار، بر سرمان فریاد میکشد!

کاش بود.

کاش ما هم پدر داشتیم،تا بجای خیرات هدیه می خریدیم و بجای روزت مبارک نمی گفتیم روحت شاد
پدرم امسال هم روز پدر آمد بدون تو  

سالهاست لبخندت،آغوشت و مهرت را نداریم....

  روزت مبارک

تو را من!

ياد ميدارم... "همه هنگام"
نه چون نيما كه ميگويد: شباهنگام...
ای عزیز سفر کرده , روحت متعالی , بهشت جایگاهت ,
روزت رسید پدرم در حالیکه خودت نیستی

به یاد پدران ازدست رفته مان روحشان شاد..

پدرم ,
من نبودم و تو بودی ،
بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،
حالا سالهاست که با نبودنت زندگی می کنم ، هر روز، هر لحظه، هر آن ودم به دم هستی

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،
ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را، اعتراض ها و
درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد ...

ای کاش بودی تا دستانت را می بوسیدم و پیشانیت
را ، که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود !
خاک پایت هستم ،تا هست و نیست، هست به حرمت شرافتت می ایستم
و تعظیم می کنم..

من این درس را هیچوقت یاد نگرفتم!

معلم میگفت : بابا آب داد، و من مینوشتم بابا خوشبختی داد.

معلم میگفت: بابا نان داد، ومن مینوشتم بابا زندگی داد.

ومن این درس را هیچوقت یاد نگرفتم!

بابا به من خوشبختی داد،زندگی داد،مهربانی داد…

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان پارسا و پوریا
23 اردیبهشت 93 0:56
خیلی قشنگ بود. اشکم در اومد. آخه منم بابا ندارم
رضوان
پاسخ
خدا رحمتشون کنه
نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 15:52
خدا رحمتشون کنه عزیزم
مامان ترنم
24 اردیبهشت 93 9:39
خيلي زيبا بود. خدا رحمت كنه پدرت رو رضوان جون.
مادر محمد
24 اردیبهشت 93 18:49
سلام طلب آمرزش برای پدر مهربانتون را دارم لطفا به من هم سر بزنید منتظرتون هستم
رضوان
پاسخ
ممنون باشه ..خیلی دوست دارم بهتون سر بزنم...منتها ادرس وبتون کامل نیست
مامان ریحانه
1 خرداد 93 12:26
کلی اشکم دراومد هم متنتون خیلی قشنگ و با عطفه است و هم عکسهاتون
مامان علی
1 خرداد 93 16:50
سلام خداپدرت وبیامرزه .متن قشنگت گریم رو دراورد منم پدر ندارم وازنبودنش پشتم خالیه .به ماهم سربزن خوشحال میشم