رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

روزتون مبارک...مردای زندگی من...

1393/2/24 22:05
نویسنده : رضوان
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوشولوی من

پسرم روزت مبارک انشاا... پدر شدنتو ببینم...بوس

گل من امسال سه شنبه روز پدر بود...

من و تو هم تصمیم گرفتیم کادو برای بابا صندل و کیف پول بخریم...

خلاصه که یکشنبه با مامی رفتیم خرید و هدایا را گرفتیم و کاغذ کادو هم گرفتم تا کادوش کنم...

منتها بابا رسید و وقت نکردم...

قرار بود فردا شبش کادو را به بابا بدیم...

خلاصه که بعد از شام یکهو بابا بی مقدمه گفت میخوام روز پدری برای خودم کیف پول بخرم...

منو میگی...کلی تعجب کردم...تعجب

و البته کلی ذوقیدم که چیزی خریدیم که خود بابا هم تصمیم به خریدش داشته...خندونک

اما خب برنامه عوض شد...تصمیم گرفتم کادوی بابا را همون شب بهش بدیم...

تا بابا فکر نکنه که چون خودش گفته کیف پول میخوام...ما براش خریدیم..زبان

 من کادو پیچشون کردم...

و دادم دست تو تا بدی به بابا...

حالا تو یکسره سوال میکردی...این چیه؟؟؟ مال کیه؟؟ چی توشه؟؟ ماشینه؟؟دلخور

 به بابا گفتی زود بازش کن ببینیم توش ماشینه یا نه؟؟سوال  قهر

و وقتی دیدی از ماشین خبری نیست...نا امید رفتی سراغ بازی خودت...غمناک

کیک روز پدر...

 

و...

و...

فدای اون چشمای خوشگلت محبت...

و کادوی مرد کوچیک خونه ما...

پسندها (4)

نظرات (8)

نیم وجبی
25 اردیبهشت 93 19:32
روزبابایی مهربونت مبارک باشه رادین جون ..همچین روز خودت مرد کوچولو چه جالب که دقیقا کادوی بابایی همون شده که می خواسته مبارکشون باشه.. لباس رادین جون هم خیلی ناازه
رضوان
پاسخ
ممنون گلم
مامان ترنم
26 اردیبهشت 93 7:32
چه خوبه كه كادوي مناسبي گرفتيد. البته فكر كنم خيلي دل به دل راه داره‌ها.
رضوان
پاسخ
شایدم
آی چیچک
26 اردیبهشت 93 15:44
مبارکشون باشه.رادین روزت مبارک
مامانی
27 اردیبهشت 93 11:45
ببخشید این قسمت ایهام داره فدای چشای خوشگل کی ؟
رضوان
پاسخ
ای مامان شیطون.چشمای رادبن دیگه
مهتاب
27 اردیبهشت 93 14:33
سلام رضوان جون عزیزم شماره اتلیه عکسدونه رو داری ؟ اگه داری لطفا به من بده ممنونت میشم گل پسر نازتو ببوس
مامان علی
27 اردیبهشت 93 15:50
سلام .به به عجب کیکی...کادو هاشم خوبه..راستی تقریبا کل وبلاگتو خوندم ..از 7 ماهگی پسرت..خدا حفظش کنه
رضوان
پاسخ
ممنون گلم
منا(مامان کورش)
27 اردیبهشت 93 17:31
سلام رضوان جون روز مرد چقدر خبر بوده روز مرد به این مرد کوچک رادین جون تبریک میگممممممممممممممممممممممم
مامان ریحانه
1 خرداد 93 11:47
بهههههههههههههه چه کیک خوشگلی ماشالله چه پسر بانمکی دارید