رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

27 اردیبهشت-دُدُس و نُ نُ س و گُ گُ س

1393/2/27 16:17
نویسنده : رضوان
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادینم

گلم چند وقتیه که تو سه تا دوست خیالی داری.. به نامهای

دُدُس و نُ نُ س و گُ گُ س

البته گُ گُ س نقش کم رنگتری نسبت به دوتای دیگه داره... و فقط گاهی اوقات اسمش آورده میشه...

بله اوایل فقط دُدُس بود که گاهی جلوی بقیه مثلا میگفتی دُدُس میاد الان و...

بقیه فکر میکردن میگی داداش...و کلی سر به سر من میذاشتن که رادین داداش میخواد...و من تا حد جنون از دستشون عصبانی میشدم...بدبو عصبانی

اما خدا را شکر چند وقت بعدش هر کی بهت میگفت رادین میگی داداش؟؟خندونک

تو با قیافه حق به جانبی میگفتی دُدُس نه داداش .... نه

و من کلی خرسند میشدم از جواب جنابعالی...چشمک

دیروز اومدی بهم میگی مامان میخوام با دُدُس و نُ نُ س ماشینمو تعمیر کنم...

گاهی میری و مثلا از تو اتاقت صداشون میکنی...زبان

خلاصه که خانواده 3 نفره ما 6 نفره شده...کچل

این عکسها را هم فقط به خاطر مامی عزیزمیذاریم که پستی را که توش عکسی از رادین نباشه را به رسمیت نمیشناسه...بوس

پسرم در حال بازی با آتاری دوران بچگی مامان خوابش برده...دسته آتاری گوشه عکس و البته باقی اسباب بازیهای پخش شده رادین وسط خونه کاملا مشخصه...

قابل توجه خاله مهسا...

دیروز رادین در حال بازی با آتاری...

میگفت الان آتاری بازی میکنم...وقتی مهسا اومدnin ten do بازی میکنم...چشمک

آخه فقط خاله مهسا حوصله سر و کله زدن و بازی کردن با رادینو داره...زبان

زبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبان

دیشب هم رادین در حال تماشای برنامه فیکسی و فوکسی تا دید دست اونا بستنی قیفیه..گفت منم از همین بستنی ها میخوام...

خلاصه که دو تا لیس بهش زد و گفت دیگه نمیخوام...سکوت

 

عاشقتم یک کلامبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبت

 

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان مرضیه
27 اردیبهشت 93 17:33
سلام عزیزم چه جالب رادین جون دوست خیالی داره. راستی رضوان جون رادین ماشینشو خیلی دوست داره؟ اخه میخوام برا امیررضا هم بخرم میترسم بازی نکنه.رادین جون هنم بستنی میخوام برا عسل خاله
نیم وجبی
27 اردیبهشت 93 20:18
وای چه اسم های بامزه ای عزیزم چه ماشین خوشگلی داری ..عجب ژستیم گرفته این خواب های یهویی این فسقلی ها خیلی دوست داشتنیه ادم دوست داره همونجا درسته قورتشون بده
مامی کیانا
28 اردیبهشت 93 9:07
واي چه اسمهايي بامزه ست پس رادين جونم دوستهاي خيالي داره؟ اي جان چه بامزه خوابيده
مهتاب
28 اردیبهشت 93 13:50
فدات بشم ممنون از لطفت ببخشید باعث زحمت شدم
رضوان
پاسخ
مامان علی
28 اردیبهشت 93 18:45
به به..عجب زبون شیربنی داری..چه دوستای خیالی خوبی..عزیزم ارم پرسیده بودی علی اومده یا نه باید بگم نیومده هنوز
رضوان
پاسخ
انشاا... به همین زودی میاد
مامان پارسا و پوریا
28 اردیبهشت 93 19:18
ای جان.چقد خوب که با دوستای خیالیش سرگرم میشه. البته تو این سن کاملا طبیعیه.اینو واسه گفتم که یه وخت بعدا نگران نشی.گلاب به روتون مثلا روانشناسیم
رضوان
پاسخ
ممنون عزیزم...اوایل نگران میشدم..اما تو اینترنت خوندم طبیعیه...دیگه شمام تایید کردید...حسابی خیالم راحت شد..لطف کردین
الهه
30 اردیبهشت 93 11:52
چه جالب که دوست خیالی داره...دلم تنگ شد براش
هانی
31 اردیبهشت 93 12:24
واییییی عزیزم چقدر دلم براتون تنگ شده بود ماشاالله رادینم چه بزرگ شده ایام به کامتون باشه عزیزم نه که من وسواس دارممممم هر لحظه میترسم بستنی از دست رادذین جون پخش شه کف زمیننننن
♥مرجان مامان آران و باران♥
31 اردیبهشت 93 12:53
ای جانم فدای تو با این حرف زدنتتتتتتتتتتتتت ببوسش کلیییییییییییییییییی
مینا حسینی
31 اردیبهشت 93 14:49
چه باجالب قربونش با اون دوستای خیالی با اون اسمایی که دارن وواقعا دنیای جالبی دارن این بچه ها. ماشاله بزرگ شده یه پارچه آقا ببوسش
خاله مهسا
4 خرداد 93 1:53
نه خالههههه. خیلیم اعصاب نین تندو ندارماااا. مخصوصا میمونهههه