رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

27 خرداد-پسر بی همتای من

1393/3/27 0:15
نویسنده : رضوان
526 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اولین بار که ضربان قلبت را شنیدم و تو را دیدم، به قدری کوچک بودی که نمیتوانستم تشخیصت دهم، حس تازه ای در قلبم متولد شد که تو باعثش بودی...
اولین حرکاتت را که حس کردم، زیباترین جلوه هستی درونم متولد شد و من بیتاب تو شدم...
اولین بار که صدای گریه ات به گوشم خورد، یگانه ترین آوای هستی در گوشم متولد شد و من با تمام وجود خدا را شکر کردم...
اولین بار که در آغوشت گرفتم، گویی خودم نیز متولد شده بودم در لباسی جدید، لباس مادر...
تو خالق اولین های تکرار نشدنی زندگی من هستی، تمام روزهای که درونم و کنارم زیستی برایم هر روز تولدی دوباره بوده...
از خدای مهربانمان برای لمس این لحظه های ناب سپاسگزارم...

عاشقتم پسر بی همتای من

پسندها (6)

نظرات (9)

مامی کیانا
27 خرداد 93 8:55
آقا پليسه چقدر اين لباس بهت مياد جوجو شدي
نیکــو
27 خرداد 93 23:31
وای چه متن قشنگی خیلی به دلم نشست قربونت برم آقا پلیسه این لباسا خیلیییییی بهت میاد
رضوان
پاسخ
ممنوووون
رضوان
29 خرداد 93 9:04
خییلیییییییییییییییی زیبااااااااااااااااا بووووووووووووود ... قالب جدیدمممم مباااااااااااااااااارررررررررررررررررک مامان رضوان مهربوووووووووووووووووون
رضوان
پاسخ
ممنون
سمانه مامان وانیا
29 خرداد 93 11:50
آقا پلیسه خوبی؟ الان دیگه شبها با خیال راحت می خوابیم آخه شبها که می خوابیم آقا پلیسه بیداره ما خواب خوش می بینیم اون مشغول شکاره... رادین جون دوستت دارم.
persian mom
29 خرداد 93 16:12
زیبا نوشتی اقا پلیسه روووووووووو
مامان منا
29 خرداد 93 18:21
رضوان جون خیلی زیبا نوشتی
مینا حسینی
31 خرداد 93 9:13
سلام عزیزم ماشاله به این پسر شیرین زبون و وروجک و در عین حال باهوش .آفرین که این قدر به مامان جونش کمک میکنه این گل پسر .راستی متنتون واقعا قشنگ بود
مامان علی
2 تیر 93 14:13
چه ابهتی داره پلیس کوچولومون
مامان ويانا
8 تیر 93 9:11
هزار ماشاء اله چقدر لباس پلیس به شما می آید رادین جان انشاء اله بزرگ شدی پلیس واقعی شوی