رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

21تیر-مامان هنوز زنده ای؟؟؟

1393/4/21 14:26
نویسنده : رضوان
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم....

قربونت برم که کنجکاویت به بالاترین حد خودش رسیده ....

چند روز پیش تو تلویزیون گفت ...تو هنوز زنده ای؟؟ تو بهم گفتی مامان هنوز زنده ای یعنی چی؟؟

راستش منم در حال تماشای فیلم بودم و فکرم درست کار نمیکرد...گفتم یعنی حالت خوبه...

تو هم قانع شدی و چیزی نگفتی...منم این موضوعو فراموش کردم...

تا اینکه چند ساعت بعدش اومدی کنارم و بووسم کردی و گفتی: مامان تو هنوز زنده ای؟؟

من: تعجب

تو:بوس

خلاصه کلی تعجب کردم...

اما خب گذشت تا اینکه این موضوع چند بار تکرار شد و منو به فکر برد که چرا همچین حرفی میزنی...پیش خودم میگفتم لابد بچم حس ششم کار کرده و بهش تلقین شده رفتنیم...خطا

ازت پرسیدم رادین یعنی چی که هنوز زنده ای؟ رادین:یعنی حالت خوبه دیگه...

و من تازه یاد دسته گلی که به آب داده بودم افتادم...خسته

هنوزم بعد از چند روز بازم جویای زنده بودن من هستی....

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

خلاصه که اینروزا یکسره معنی تمام جملاتی که متوجه نمیشی را میپرسی...

مامان نوش جان یعنی چی؟

قابل نداره یعنی چی؟

یه توپ دارم قلقلیه...خب قلقلی یعنی چی؟

بابام بهم عیدی داد...عیدی یعنی چی؟؟

بارون میاد جر جر....جر جر یعنی چی؟

و.....

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

یک شب مامی به رادین گفت خب دیگه رادین برو بخواب دیر وقته...

رادین: من خوابم نمیاد...ببین چشمام بَـــــــــــنـــــــــــــدِه (بسته)نمیشه...و برای تایید گفته هاش،چند بارم چشماشو بست و بلافاصله باز کرد.که نشون بده چشماش بنده نمیشه...نه

عینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینکعینک

یکبارم رادین که آب خورد...بابا بهش گفت رادین گفتی سلام بر حسین؟؟

رادین:نـــــــــــــــه سکوت

بابا:چرا؟؟

رادین:خب سلام بر حسینام تموم شده دیگه ندارم....

من و بابا:ترسوبدبو

عصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانی

دیروز گوشفیل درست کردیم...

رادین خان هم مثل همیشه نقش پررر رنگی داشتن،در این امر...سکوت

به دلیل نداشتن دو عدد وردنه برای باز کردن خمیر...

آقا رادین از جعبه چپسشون استفاده نمودن...خندونک

گوشفیل کوچیک بالاییه...رادین درست کرده...

اما خودش حتی لبم نزد...

دستپخت پسرمم خودم خوردم...جاتون خااالی آی چسبیددددد...خوشمزهزبان

 خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

امروز هم رادینی ذوقش گل کرده بود و میکروفن خودشو گرفته بود دستش و شعر میخوند...

ای دختر صحرا نیلوفر (از عمو معین یاد گرفته)

چراغ راهنماییم گَشَنگَم....

و البته شعر تبلیغ کارتهای اموزشی بالا بالا که یک پسر بچه تو تبلیغش میکروفن به دستش شعر میخونه...رادین فقط آهنگشو میزد چون شعرو حفظ نبود...فقط بالا بالا را بلند تکرار میکرد...زیبا

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

اینم سن دقیق رادین تا این لحظه...

و البته جزییات تاریخ تولدش...

تاریخ تولد:2 فروردین 1390
تاریخ تولد به میلادی:22-مارس(3)-2011
تاریخ تولد به قمری:17 ربيع‌الثاني(4) 1432
سن مختصر:3سال و 3 ماه و 21 روز
روز تولد:سه شنبه
ماه دری:حمل (قوچ)
نام سال:گربه (خرگوش)
تاروزتولد:254 روز مانده
سن دقیق:39 ماه
172 هفته
1,208 روز
29,004 ساعت
1,740,298 دقیقه
104,417,939 ثانیه

پسندها (4)

نظرات (17)

دنیا
21 تیر 93 14:37
سلام گل پسر خیلی نازی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین
دنیا
21 تیر 93 14:37
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
مامان ويانا
21 تیر 93 14:48
آقارادین مبارک خواننده هم که شدی ؟؟؟؟؟؟ افتخار می دهی برای ما هم یک آهنگ بخوانی
مامی
21 تیر 93 16:03
دنیا
21 تیر 93 16:44
لطف دارین شما.امیدوارم رادین جون زیر سایه ی شما و بابای مهربونش بزرگ شه.از این به بعد بیشتر به ما سر بزنین
رضوان
پاسخ
نیکــو
21 تیر 93 19:13
ای جاانم فدای این پسر کنجکاو شیرین زبون برم من
رادین
21 تیر 93 19:52
داشتم دنبال فامیلیه خودم تو اینترنت می گشتم وبلاگ رادین کوچولو شما رو دیدم. براش تنی سالم و دلی شاد آرزو می کنم . تو وبلاگم مطالبی درباره ّنوازشّ نوشتم پیشنهاد می کنم اگر فرصت داشتید مطالعه بفرمایید برای سلامت روحی و روانی مفیده ! در آینده که رادین کوچولوتون بزرگ شد می تونید بفرستیدش کلاس های تحلیل رفتار متقابل ، البته همین الان خودتون هم می تونید برید.
مامان امیرعلی
22 تیر 93 8:18
ماشالله بچه ها الان اینقدر باهوشن که باید تو شعر خوندن و پاسخ به سوالاتشون بیشتر دقت کنیم اون شعرهایی که ما اونموقع می خوندیم و هیچی از معنیش سر درنمی آوردیم الان دیگه جواب نمیده
مامان امیرعلی
22 تیر 93 8:18
ایول چه گوشفیلهایی دستت درد نکنه ماشالله اراکی با سلیقه
رضوان
پاسخ
مامی کیانا
22 تیر 93 9:40
عزيزم چه شيرين زبون شدي به به گوش فيل اون هم دست پخت رادين جون خوردن داره
مامانی
22 تیر 93 14:30
به به چه خومشزه کاش منم بلد بودم درست کنم رادین خاله بهم یاد میدی
رضوان
پاسخ
بله البته
الهه
22 تیر 93 15:07
بابا این پسر همه فن حریفه!! راننده!!آقای پلیس!! قناد!!! خواننده!!!... آفرین در آینده هیچ مشکلی پیدا نمیکنی
رضوان
پاسخ
دنیا
22 تیر 93 18:55
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
مامان علی
23 تیر 93 14:58
سلام گل پسر ایول چه گوشفیلهایی دستت درد نکنه
نــگاری
25 تیر 93 1:33
وای گشنمون شد مامانی الهی شیرین زبون منه خیلی خوشم می یاد از ین حرف زدناش
رضوان
پاسخ
مامان ترنم
27 تیر 93 9:19
آفرين به اين مامان و پسر هنرمند و آشپز. منم دلم گوشفيل پسر پز خواست.
رضوان
پاسخ
تشریف بیارین خونمون..نوش جان کنین
آیــــــــناز
10 مرداد 93 14:23
سلام پسر نازی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین.