رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

6 مرداد - مراحل درست کردن کیک رادینی-اولین نقاشی رادین

1393/5/6 23:30
نویسنده : رضوان
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

فدات بشم عسلم که هر موقع من میخوام کیک درست کنم..

تو هم پا ب پای من دست به کار میشی...

تمام وسایلی که من استفاده میکنم در سایز کوچکتر باااید در اختیار جنابعالی قرار بگیره...

مرحله 1:الک کردن آرد با چایی صاف کن به جای الک...

مرحله 2:مخلوط کردن مواد کیک...

و مرحله اخر ریختن مایه کیک داخل قالب ...

 

جالبه تمام مواد داخل ماده کیک را میدونی و میگی مثلا تخم مرغشو بده...بکینگ پودر و شکر و...

خسته نباشی پسرم...بوس

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

و اما آقا پلیس ما ....

و ....

فداش بشم که همش در حالت احترام ا...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

و اما عکس زیر مربوط به زمانی است که رادینی میخواد قمقمشو پر از آب (به قول خودش) یخ بکنه...

و اما کمی از آب روی یخچال سرازیر میشه و این رادینی ماست که شیرین زبونیش گل میکنه و با دیدن خطوط آب روی دیواره یخچال میگه:ا ا ا خط ممتد جاده....

من:خسته

تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

و اما مامان رضوان که یکهو از دیروز نگران نقاشی کشیدن رادین شده بود ...

کلی از همون موقع دفتر و مداد رنگی و ... میذاشت جلوی رادین تا رادین نقاشی بکشه...

رادینی دو تا خط میکشید و میگفت بسه دیگه بریم ماشین بازی...خندونک

مامان رضوان:گریه

تا اینکه مامی که مامان نگران را دید بهش پیشنهاد داد برای رادین تخته وایت برد بخریم تا تمرین کنه...

امروز عصر تخته خریداری شد و پسر من که اصلا بلد نبود دایره درست و حسابی بکشه...

مامانشو سورپرایز کرد و در چشم به  هم زدنی ...چشم چشم دو ابرو واسه مامانش کشید...

تا مامانی که همیشه نگران پسرشه را از نگرانی نجات بده....محبت

اینو کشید و بعد گفت بذار براش دندونم بکشم...

کنار این سر نقاشی شده یک عدد خط کوچک وجود دارد که رادین گفت این کرمه...خنده

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

و اما مهمترین خبر اینکه فردا عید فطر....

عید همه مبااارکککک...

خدایا! به تو پناه می‏بریم از چشم‏هایی که دوباره گمت کنند...
و از دست‏هایی که رهایت سازند....
تو را به هر آنچه خوب است،
برای روز مبادایمان بمان که بی‏تو پوچ خواهیم بود.
خدایا! خوبی رمضانی‏مان را از ما مگیر...

عید فطر مبارك

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان ويانا
11 مرداد 93 7:00
آقا رادین برای ما هم کیک درست می کنی فکر کنم کیک های خوشمزه ای درست می کنی ؟
نیم وجبی
11 مرداد 93 15:55
سلام عزیزم عیدتون مبارک باشه ماشالله به رادین جونم که بلده کیک درست کنه لباس پلیس چقدر بهت میاد
مامان پارسا و پوریا
12 مرداد 93 1:42
چه پسری به به.کیک پز ماهری خواهد شد در آینده نقاشیشم خوشگله عیدتونم با تاخیر مبارک
لیلا
21 مرداد 93 9:51
كيك راديني واقعا خوردن داره‌ها. اگر اومدم خونتون برام از اين كيك‌ها درست مي‌كني‌رادين؟؟؟؟