رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

18 آبان -رادینی ماااا

1393/8/18 22:26
نویسنده : رضوان
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

خدا را صد هزار مرتبه شکر...بهتری...محبت

وای که این سه هفته مثل کابوس بود برام...خطا

عشقم بابا برات یه کارتون دانلود کرده به اسم گلبولهای سفید... و تو عاشقشی روزی یکی دوبار میبینیش...

کلا یاد گرفتی که کار گلبولهای سفید تو بدن چیه...

فدات شم که اطلاعات عمومیت اینقدر بالاست...بوس

تا میخوایی یه چیزی بخوری میگی مامان این گلبول سفید داره؟؟ یا اینکه میگی کمک گلبول سفیدا میکنه؟؟

شیر میخوری و میگی چون سفیده پره گلبول سفیده...

از این طریق تونستم یه سری چیزا به خوردت بدم...اما این ترفندم باعث نشد تا تو میوه خور بشی متاسفانه...خطا

کارتون گارفیلدم خیلی دوست داری...و از اونجایی که گارفیلد عاشق لازانیاست...دیشب جنابعالی دستور پخت لازانیا دادید و امروز لازانیا نوش جان کردید...

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

چند روز پیش به بابا میگفتی بابا بازی واسه تبلتم دانلود نکن خیلی زمان می بره ..این استال کن که کمتر زمان ببره....تعجب

خلاصه که یه چیزایی میگی که دهن من و بابا باز میمونه...تازه معنی خیلیاشم نمیدونی و بعدش میپرسی خب یعنی چی؟؟

تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

امروز تصمیم داشتم علامتهای چشم پزشکی را باهات تمرین کنم...تا وقتی میبرمت مرکز بهداشت واسه بینایی سنجی راحت بتونی همکاری کنی...

اولش که علامتها را روی تخته وایت بردت میکشیدم اصلا منظورمو متوجه نمیشدی...تا اینکه مامی گفت چنگال بیار تا با چنگال باهاش تمرین کنیم...

خدا را شکر مثمر ثمر واقع شد و تا حدودی یاد گرفتی...

تا دیدی من دارم با چنگال باهات تمرین میکنم سریع بلند شدی و اومدی کنارم و گفتی حالا تو بشین من به جای چنگال با قاشق ازت میپرسم....خسته

و ....

در اخر هم میگفتی من بیایم بینایی سنجی ..خودم چیزی جواب نمیدم..فقط از بقیه می پرسم...راضی

این علامتها هم بجز اون سه تا ،بقیه اشو خودت کشیدی نفسم...

دیشب داشتی بازی میکردی نمیدونم پات به کجا خورد یه خراش کوچولو برداشت...

وای نمیدونی چکار کردی رفتی پمادتو اوردی و تقریبا کلشو زدی به پات...

بعدشم رفتی چوب طبل اتو اوردی و ازش بعنوان عصا استفاده میکردی و میگفتی وااای پام صدمه دیده...تعجب

یک لحظه اروم نیایستادی تا عکس درست حسابی ازت بندازم....

اینم پات...

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

هرکجا انسانی هست فرصتی برای محبت کردن هست...

ﺑﻪ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺳﺖ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﻴﺪ،
ﺗﺎ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺣﻢ ﻛﻨﺪ
آن عشق که در پرده بماند به چه ارزد؟
عشق است و همین لذت اظهار و دگرهیچ ....

 

پسندها (3)

نظرات (12)

مامان امیرعلی
19 آبان 93 9:39
ماشالله گل پسر شیرین زبون خدا را شکر حالش خوب شد گل پسر یکوقت مارو فرمت نکنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
19 آبان 93 18:36
ای جانم عزیز دلم هزار ماشالا اقا شدی کلی دلم تنگ شده بود براتون بوسسسسس
مامان عالمه
20 آبان 93 16:43
پیش ما هم بیا
مامی
20 آبان 93 19:27
مامان الهه
20 آبان 93 20:06
خداروشکر که بهتر شده...قربونش برم که میدونه.گلبول سفید چیه...ببوسش حساااااابی،
رضوان
پاسخ
ممنون الهه جون..لطف دارید
مامان شقایقℒℴѵℯ
21 آبان 93 14:37
واااااااااااااااااااااای رادین خاله دلم برات یه ریزه شده بود ماشالا مردی شدی قربونت برم باهوش من چنگالو خوب اومد رضوان جون. خخخخخخخخخخخ کلی برای عصاش خندیدم آخه چقدر تو ماهی رادین
مامان علی
21 آبان 93 20:05
عجب پسر باهوش و با استعدادی.....ای ج وونم
مامان پارسا و پوریا
22 آبان 93 22:52
خیلی بامزه بود! خب عزیزم این استال کن
خاله ی رادین
24 آبان 93 17:40
سلام عزیزمممممممممممممممممممم. من عکس رادینو گذاشتم تو سایت نی نی عکس...اگه زحمتی نیست شما هم برو و بهش امتیاز بده ممنون میشممممممممممممم ازت گلم بوس بوس niniaxs.ir
مامان ترنم
25 آبان 93 9:01
هميشه سالم و سرحال باشي گل پسر. بالاخره جواب دادي يا نه؟
مامان ويانا
27 آبان 93 7:47
سلام مامان رادین جون دلمان برایتان تنگ شده وب گل پسر را به روز نمی کنی
رضوان
پاسخ
حتما در اسرع وقت...ممنون که ب ما سر میزنین
معصومه
27 آبان 93 18:25
سلام ممنون از حضور گرمتون توی وبلاگم کوتاهیم و به بلندی شخصیتتون ببخشید و تنهامون نذارید بچه داری و هزار کار و سختی و البته شیرینی انشالله تنش سالم و وجودش شاد باشه