رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

10 آذر-تولد مامی جون

1393/9/10 19:40
نویسنده : رضوان
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارم

امروز تولد مامی بود.

و من یه کیک کوچولو درست کردم و عکس انداختیم...

تو حسابی ذوق میکردی و میگفتی مگه تولد منم هست؟سوال

ما هم گفتیم بله ...تولد تو و مامی....چشمک

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

مادرم فرشته  است...
ولي هيچوقت نديدم پرواز کند...
زيرا به پايش...
من را بسته بود..
خواهرم را...
پدرم را...
و همه ي زندگيش را...
مادر من عشق من است...
ميترسم براي ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بيايد
مادرست ديگر......

مادر من

نور چشمم

هستی من

ساغر خوشبختی من

مستی من

مادر من

امیدم بی تو سرابه

یه حباب روی آبه

زندگی بی تو خرابه

چه شبهایی نخوابیدی

برام تا صبح دعا کردی

واسه خوابم تو ای مادر

لا لا لا لا لا کردی

واسه فردام دعا کردی

حضور خوب تو به خونمون صفا میده

صدات وقتی که  می پیچه به قلبامون جلا میده

اگه روزی همه گلها یاسمن باشه

دلم میخواد تمومش به پای مادرم باشه.
مادر خوبم تولدت مبارک.

+++++++++++++++++++++++

آسمان را گفتم

می توانی آیا

بهر یک لحظهء خیلی کوتاه

روح مادر گردی

صاحب رفعت دیگر گردی

گفت نی نی هرگز

من برای این کار

کهکشان کم دارم

نوریان کم دارم

مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم.

ای والاتر از آسمان تولدت مبارک....

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

ﻣﺎﺩﺭﻡ!!!!ﻣﺒﺎﺩا ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﻲ, کهﺷﻬﺮﻱ ﺭا ﺑﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﺁﻳﺎﺕ ﻭاﻣﻴﺪاﺭﻡ!!

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان ویانا
11 آذر 93 10:21
پلک جهان می پريد دلش گواهی ميداد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولد مادر گرامیتان مبارک باشد
رضوان
پاسخ
ممنون از لطفتون
شهرزاد
11 آذر 93 15:33
تولد مامان گلت مبارک رضوان جون ایشالا 1000 ساله بشن
رضوان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مرضیه
12 آذر 93 19:22
رضوان جون مبارک باشه. سایشون بالا سرتون باشه و شاد و سرحال باشین
رضوان
پاسخ
ممنون لطف دارین
خاله ی رادین
15 آذر 93 16:43
اپیــــــــــــم
مینا حسینی
16 آذر 93 12:00
سلام عزیزم تولدت مامان گلتون مبارک بوس برای رادین مهربونم
مهسا
16 آذر 93 23:37
مامان جونم تولدت مبااااارک
رضوان
پاسخ
مامی
17 آذر 93 17:42
ممنون از لطف همگی
رضوان
پاسخ
مامان ترنم
25 آذر 93 8:51
تولدت مبارك مامي مهربون. انشاا.... هميشه سايه مهربونيت بالاي سر رضوان و رادين باشه.
parinaz
13 دی 93 18:47
خعلی باحال بود ...