رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

30 آذر-دونه انار من

1393/10/7 12:58
نویسنده : رضوان
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه انار من

یلدات مبااارک نفسم

روز 30 اذر و ما با برف شروع کردیم..اولین برف سال 93 بخاطر شب یلدا بارید...اینم از لطف خدا....

 شب یلدا ما اراک بودیم اما بابا تنها تهران بود...چون باید فرداش میرفت سرکار...

مامی اون شب همه خاله های منو خونشون دعوت کرد...

اینم کادوی مامی به رادینی ما به مناسبت شب یلدا...

البته این سومین ست لوازم پزشکیه که تا حالا داشتی...

و کادوی مامان و بابا به رادین جونی...

و رادینی کنار میز شب چله...

فدای اون ژستت بشم..خوش تیپ مامان...

وقتی خاله ها اومدن...

تو به دختر خاله من پانته آ جون گیررر دادی که باید حتما کنار من بشینی و با هم عکس بندازیم...

از تو اصرار و از اون انکار...

تو عکس بالایی هم همش حواست پیش پانته آ بود...بوس

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

و البته خونه مادرجون بابا هم مراسم برگزار میشد منتها اخر شب....

ما هم شام را خوردیم و بعد بابابزرگ اومد سراغمون و رفتیم خونه مادرجون...

خلاصه که حدودای ساعت نه و نیم بود که از همه خداحافظی کردیم و رفتیم خونه مادرجون...

رادین در حال نوش جان کردن بستنی خونه مادر جون...

 ساعت 1 و نیم بود که برگشتیم و تو تا وارد خونه شدی و اثری از مهمونها ندیدی...زدی زیر گریه که بقیه کوشن؟؟

چرا رفتن؟؟

خلاصه که توقع داشتی همه تا برگشتن تو ،توی خونه منتظر باشن...

اینجا خوشتیپ خان معترضن که چرا مهمونا نموندن...

و ناگهان عصبانیتشون از حد میگذره...و  ...

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

به آنهائى که دوستشان داريد بي بهانه بگوئيد :"دوستت دارم."

بگوئيد: در اين دنياي شلوغ سنجاقشان
کرده ايد به دلتان.

بگوئيد: گاهي فرصت با هم بودنمان کوتاهتر از عمر شکوفه هاست.

بگوئيد: بودن ها را قدر بدانيم، نبودن ها همين نزديکى است...!

هزار ساله بشی نفس من....

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان ويانا
7 دی 93 13:22
شب یلدا مبارک آقا رادین چه هدیه های خوشگلی گرفتی
مامان ويانا
7 دی 93 13:24
رادین جان شما را ناراحت نبینم انشاء اله مهمانی های دیگر دوباره همه شان را می بینی
مامان علی
7 دی 93 14:17
سلام. الهی قربونش بشم. ..چه ژستی....کادوهاش مبارکه..شب یلدات مبارک...بوووس
مینا حسینی
7 دی 93 19:29
سلام یلداتون مبارک اقای کوچولوی ما .فک کنم قرار اقای دکتر بشی انقد کادوی لوازم پزشکی گرفتی انشاله قربون اشکات دوباره انشاله همه دور هم جمع شین انشاله
مامان ترنم
8 دی 93 8:18
شب يلدات مبارك آقا رادين. چه جالب من تا حالا به مناسبت شب يلدا براي ترنم كادو نخريدم. ايده‌ي جالبيه.
رضوان
8 دی 93 19:09
مامان الهه
9 دی 93 1:01
یلدات مبارک رادین جون.ببخش که دیر به دیر میام پیشت ولی حواسم هست.. میام ولی فقط نظر نمیذارم بدون همیشه میخونمت رادین عزیزم