رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

15دی - کادوی خدا

1393/10/11 18:32
نویسنده : رضوان
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

الهی فدای شیرین زبونیات بشم...

الان داشتی تو تلویزیون دلفین ها را میدیدی و در موردشون از بابا سوال میکردی...

بابا بهت گفت اینا دلفینن دیروز یادته کارتونشو می دیدی از تو اب شیرجه میزدن..

رادین: نه من ندیدیم ...من اون موقع به دنیا نیامده بودم...

آخه من کوچولوم..تازه بدنیا آمدم...

من تو دل مامانم بودم...

قبل از اونم کادوی خدای مهربون بودمممم.....

شیرینتر از جانم...هدیه خدای مهربونم....عاااشقتم....

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

رادین که تازه از خواب بیدار شده برای بابا تعریف میکنه...

من که خواب بودم نتونستم خواب ببینم چون چشمامو بَنده (بسته) بودم....

قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

یکروز رادین تو حال و هوای خودش بود...

داشت میگفت خدایا منو نگهدار منو حفظ کن...مامانمم نگه دار...داداش گلمم همینطور...مامی و مهسا و...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

چند روزه تصمیم گرفتم که آب لیموشیرینو بعنوان دارو به رادین بخورونم...چون اون اصلااا لب به هیچ نوع میوه ای نمیزنه...

خلاصه اب لیمو گرفتم ،با چای صاف کن صافشم کردم و با قاشق به زور به رادین دادم و گفتم این شربت ویتامینه باید بخوری...

وقتی رادین خورد..یکهو گفت خب مامان جای این شربت ویتامین کو؟؟منم که توقع همچین سوالی ازش نداشتم...یه شربت از تو یخچال دراوردم و گفتم اینه....

ترسوترسوترسوترسوترسوترسوترسوترسو

گوس کن هم تیکه کلامه ای که تازه افتاده رو زبونت...

تا یه چیزی میخوای میگی :مامان گوس کن.....

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

رادین بدو بدو اومده کنار منو میگه زود باش مسواکمو بزنم..میخوام برم پیش داداش گلم(بابا) درسمو بخونم..اخه درسم داره قضا میشه...بچم فکر کرده نمازه قضا شه

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

از امروز هرکی ازت پرسید حالت چطوره ؟
بگو عالی ام...
عالیم یعنی فرمان به کاینات,
به زمین و زمان,
به همه ی دنیا به همه ی فرشته های عالم ...
که ای خدا, ای آسمون, ای زمین,
حال من باید عالی باشه...
حتی اگه بد بد بدم هستی بگو عالیم...
عالیم دروغ به خود نیست,عالیم فریب نیست,
این یعنی چند ثانیه بعدش عالی می شی...
با قدرت, مثبت اندیش باش...
قانون اندیشه ها یک قانون
بسیار بسیار قدرتمنده...
فکر ما زندگی ما رو تغییر میده...
فکر های خوب و مثبت کنید...
نترسید, از همین امروز شروع کنـــــید...
من که عالیم...
شما چطور؟!

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان ويانا
16 دی 93 7:22
مبارک وب رادین جون خونه تکانی کردی خیلی قشنگ شده
مامان ويانا
16 دی 93 7:23
قربون این شیرین زبوووووووووووووووووووووووون بشم
رضوان
پاسخ
ممنون وحیده جون
مامان ويانا
16 دی 93 7:24
هزار ماشاء اله که خیلی پسر باهوشی رادین جون
مامان علی
16 دی 93 10:51
عالیه...الهی فدای رادین...چه زبونی ماشالله
رضوان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی کیانا
17 دی 93 13:28
جونم چه شيرين زبوني ميكنه دوست دارم از همينجا بخورمش
رضوان
پاسخ
مامانی
17 دی 93 14:28
ای جانم... قربون دعا کردنش برم من
رضوان
پاسخ
ممنون خدا نکنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
17 دی 93 15:15
سلام رضوان جونممم ممنون از اینکه رمزو داشتی اگرم نمیگشتی با افتخار میدادم دوست گلممممممم عاشق حرف زدن رادبنو شیرین زبونیشم دوستتون دارممممم
رضوان
پاسخ
فدا بشم دوست خوبم