رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

21 بهمن --- چمدون سفر

1393/11/21 22:36
نویسنده : رضوان
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

الهی فدات بشم که امشب من و بابا کلللی از دست تو و کارات خندیدیم...

فردا صبح ان شاا... عازم اراکیم...

منم چمدون اوردم تو هال و درشو باز کردم...رفتم از تو کمدت لباسهاتو بیارم بذارم تو چمدون شاید یک دقیقه بیشتر طول نکشید...

که با همچین صحنه ای مواجه شدم...

بهت گفتم اینا چیه رادین؟؟؟؟؟خسته

رادین:دلم برای اسباب بازیام تنگ میشه خوب...ببریمشون خطا

تو عکس پایینی هم داره تلاش میکنه در چمدونو ببنده...

چقدررر خوبه که تو هستی عزیز دلم...

دلم خوشه به همین شیرینیات....

قبل تر می پرسیدم....بچه ها تا چه سنی شیرینن؟ و جوابِ مادرها برام عجیب بود...

امروز من هم آن عجیبِ دیروز شدم....هر سنیشون شیرینیِ شگفت انگیز و تکرار نشدنیِ خودش رو داره...

خدایا دل و جانم را به تو میسپارم....

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان علی
22 بهمن 93 13:28
سلام.ای جونم؟؟ خوب بچه چیکار کنه داره وسایلشو جمع میکنه دیگه...قربونش بشم...انشالله ازاک خوش بگذره
با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
22 بهمن 93 14:18
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
بابا و مامان آروین کوچولو
23 بهمن 93 12:31
عزیییییییییییییییییزم آروین هم همینجوریه تا خونه مامانم که تو یه شهریم می خوایم بریم کلی وسیله هاشو میریزه تو کولش ایشاله سفر بهتون خوش بگذره خدا شیرین عسلتونو برای شما و برای ما نگه داره از طرفم ببوسیدش
سمیرا
24 بهمن 93 10:06
ای خوشگلم.. جیگرررررررررررررررررررررررر خیلی باحال بود... کلی خندیدم رادینم وقتی میخواد بره جایی قبل خودش باید اسباب بازی هاش آماده باشن!!! اراک خوش بگذره دوست قشنگم
مامان ویانا
25 بهمن 93 8:26
ای جاننننننننننننم بسلامتی فکر کنم انشاأ اله با این وسایلی که آماده کرده رادین جون می خواهد برود سربازی
مامانی
25 بهمن 93 13:39
خوب رضوان جون بچه داره کمک میده دیگه شما بهتره واسه خودتون یه چمدون دیگه بیارین اینو بذارین برا گل پسری آره واقعا هر چی بزرگتر میشن شیرینشون هم متفاوتر میشه امیدوام همیشه رادین جون خوشحال باشه و بخنده
مینا حسینی
27 بهمن 93 15:22
عزیزمی فداش دیگه بچه ها تمام دنیاشون همین اسباب بازیان دیگه چقد شیرین این دنیاشون انشاله خوش بگذره خونه مامانیش در کنار این اسباب بازیاش
آیسان
27 بهمن 93 15:50
سلام عصرتون بخیر .اپ کردم دوست داشتید به وب ما تضریف بیاورید منتظریم
مامان عالمه
1 اسفند 93 20:24
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
ابجی رونیا کوچولو
3 اسفند 93 16:57
لهیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من فدات شم خوشگل من وای که چقدر نازی گلم.یه اسپند براش دود کنین چشم حسود دور باشه ازت قشنگم.به منم سر بزنین خوشحال میشم
رضوان
پاسخ